31 Mayıs 2008

Deniz Feneri Şehit Er Hanefi Özcan İlköğretim Okulu Hizmete Açıldı


Eğitim alanında yürüttüğü çalışmalarla binlerce kişinin takdirini kazan Deniz Feneri Derneği, yeni bir okulu daha eğitim ve öğretime kazandırdı. Gaziantep Valisi Süleyman Kamçı, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Asım Güzelbey ve Deniz Feneri Derneği Genel Başkanı Engin Yılmaz’ın katıldığı törenle hizmete açılan Şehit Er Hanefi Özcan İlköğretim Okulu ile çocuklar daha iyi bir ortamda eğitimlerine devam edebilecek.

Tek Sınıfta 105 Öğrenci Okuyordu

Açılışı yapılan okul ile ilgili bilgiler veren Deniz Feneri Derneği Genel Başkanı Engin Yılmaz, “Şehit bir askerimizin isminin verildiği okul sadece bir derslikten oluşuyordu. Eski ve bakımsız olan binada tek sınıfta 105 öğrenci eğitim almaya çalışıyordu. Ayrıca okul tuvaletleri hem okuldan uzakta hem de bakımsız ve kötü durumdaydı. Derneğimizce yapılan sosyal inceleme sonucu okulun yeniden inşaatına karar verdik. Yeni okulumuz 6 derslik, bir anasınıfı ve bir kütüphaneden oluşuyor. Üç ay gibi kısa bir sürede yapımı tamamlanan okul için 209.000 (ikiyüzdokuzbin) YTL harcama yapıldı. Şimdi 145 öğrencimiz pırıl pırıl bir ortamda öğrenim görecek” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com