30 Mayıs 2008

Fenerbahçe Spor Külübünden Kitap Kampanyası...


Fenerbahçe Spor Kulübü’nün 101 kuruluş yıldönümü dolayısıyla 23 il’de 101 bin kitap dağıtım kampanyası başladı.

Kulübün Reklam ve Pazarlama Direktörü Ece Köprek, Mardin’de belirlenen 5 ilköğretim okuluna yaklaşık 500 yüz ansiklopedi, kitap ve kırtasiye yardımındabulundu. Fenerbahçe Spor Derneği Mardin Şube Başkanı Mesut Elçiboğa ve Milli Eğitim müdür Yardımcısı Turan Ateş ile birlikte okulları gezerek kitapları öğrencilere teslim eden Köprek, Vali Vekili Vali Yardımcısı Osman Nuri Canatan’ı ziyaret etti. Başlattıkları kitap kampanyasında topladıkları kitapları bölgede 23 ilde dağıtmayı hedeflediklerini belirten Ece Köprek “Kuruluşumuzun 101 yılında 101 bin kitap dağıtmayı bunu da kitap toplayarak yapmayı düşündük.Şimdiye kadar 4 ilde dağıtım yaptık. Okulları ziyaret ederken diğer istek, beklenti ve sorunlarını dinleyerek imkanlarımızın el vermesi durumunda destek vermeyi amaçlıyoruz.”dedi.

Vali Vekili Vali Yardımcısı Osman Nuri Canatan, Fenerbahçe Kulübünün yöneticilerine eğitime yaptıkları destekten dolayı teşekkür etti. Bu tür kampanyaların birlik ve beraberliği. Milli duyguları pekiştirdiğine dikkat çeken Canatan “İlimiz genelinde bulunan ilk ve ortaöğretim okulların futbol, voleybol ve basketbol takımlarına forma,top ve malzeme desteğinde bulunmanız kampanyanızı daha çok anlamlandıracaktır. Sizi buralarda görmekten memnuniyet duyuyorum”dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com