9 Mayıs 2008

Kadın Başkan Mardin`i Tanıtacak

İzmir'de yaşayan Mardinliler, örf, adet ve geleneklerini tanıtmak amacıyla biraraya gelerek 'Mardin Kültür, Sanat ve Eğitim Derneği'i kurdu.
Konsepti Mardin evi dizaynında tasarlanan derneğin Yönetim Kurulu Başkanı Hilal Gücüm olurken, Mardin Kültür Sanat ve Eğitim Derneği'nin amaçlarından birinin eğitime destek vermek amacıyla ihtiyaç sahiplerine burs imkanı sağlamak olduğu açıklandı.
Mardin Kültür, Sanat ve Eğitim Derneği Başkanı evli iki çocuk annesi Hilal Gücüm,"Turizmin gözbebeği olan Mardin, tarihi evlerinin mimarisi ve bünyesinde hoşgörü ortamı içinde sevgiyle birlikte yaşayan, çeşitli dinlere mensup insanlarıyla bir kültür ve medeniyet merkezi haline gelmiştir. Bizde bu zenginliği izmir'de ve Ege Bölgesinde tanıtacağız." dedi. Mardinli kadınların el emeklerinin değerlendirilebileceği bir ortamı da sağlayacaklarını belirten Gücüm, Mardinli kadınlarla el ele ve omuz omuza yöre kültürümüzü tanıtmak adına gereken her çalışmanın altına imza atacaklarını söyledi.
Derneğin yapısı ve işleyişi hakkında bilgi veren Gücüm, "İzmir'de ve Mardin'de eğitim ile ilgili birçok projemiz mevcut durumda. Yeni eğitim ve öğretim yılında bir çok öğrenciye burs vererek eğitim ve öğretimlerine katkıda bulunacağız, ayrıca ihtiyaç sahipleri kişilere kapımız sonuna kadar açık, kişilerin nereli olduğu önemli değil, çünkü ihtiyaç sahiplerinin memleketi olmaz, faaliyetlerimize sayın valimiz ve belediye başkanımızla beraber gerçekleştireceğiz. Birlik ve beraberliği Mardinlilere yakışır bir şekilde hedefliyoruz" dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum