19 Ocak 2009

Filistin Yararına Piyes

Mardin’in Ömerli İlçesi Mehmetçik ilköğretim okulu ve sivil savunma toplum hizmeti kulübü tarafından Filistin’e yardım için müsamere yapıldı. Mehmet Kavak Lisesi Sakine Kavak konferans salonunda düzenlenen müsamereye halkın ilgisi büyük oldu. Satılan biletler ile okul öğretmen ve öğrencilerinin kendi arasında topladıkları 800,00 TL İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Filistin adına açmış olduğu hesaba yatırıldı. Bastırılan biletlerin tamamı satıldı. Ömerli halkı Filistin halkına yardım için adeta bir yarış içinde yardım kampanyaları düzenleye çalışıyor. Düzenlenen müsamereye Ömerli İlçe Kaymakamı Üzeyir Yılmaz ve ilçe yöneticileri ile vatandaşlar eşleriyle katıldı.

http://www.habermardin.com/newsdetail.asp?CatID=3&NewsID=1075

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com