21 Ocak 2010

MİLLETVEKİLİ YÜKSEL’DEN ÖĞRENCİLERE ÖSS MESAJI

AK Parti Mardin Milletvekili, Ak Parti Siyasi ve Hukuki İşler Başkan Yardımcısı; Yard. Doç. Dr. Cüneyt YÜKSEL bu hafta sonu yapılacak Öğrenci Seçme Sınavına girecek üniversite adayları için bir mesaj yayımladı.

Sınava girecek tüm gençlere üstün başarılar dileyen Yüksel yayınladığı mesajında şunları söyledi:

Gençlerimizi; eğitim öğretim hayatları boyunca; yıllar süren çalışmalarının karşılığını almak için 14 Haziran 2009 Pazar günü gerçekleşecek ÖSS’ye girmenin heyecanı sardı. Gençlerimizin bu sınava bakarken; hayatlarının en önemli dönüm noktası olarak görmelerinden ziyade; aşılması gereken bir engel olarak görmelerini öneriyorum. Bir anlamda yıllar boyu gösterdikleri emeğin karşılığını alacakları bir sınav ama şunun özellikle farkında olmalılar ki her şeyimizi; bütün geleceğimizi bu sınava bağlamamalıyız.

Hayatta başarılı olmanın en önemli anahtarı; kendinin farkında olup, hedefini belirleyip emin adımlarla o hedefe doğru yönelmektir. Bu sınav tabi ki önemlidir ama her şey demek de değildir. Sınav sonuçları ne olursa olsun gençlerimiz ve aileleri kesinlikle üzülmemelidir. Bu duygularla sınava girecek tüm gençlerimizi sevgiyle kucaklıyorum. Onları yetiştiren anne babalarına ve tüm öğretmenlerimize de teşekkürü bir borç biliyorum.

Yüksel mesajında; ÖSS sınavından sonra birçok gencimizin mesleklerini belirleyecek olmasına da değindi. Özellikle velilerden de gençlere moral ve motivasyon konusunda destek isteyen Yüksel; sınava girecek öğrencilerimizin anne ve babalarının da sınav öncesi ve sonrasında sorumlulukları olduğunu vurguladı.

Bu önemli günlerinde tüm gençlerin yanında olmalı ve onlara desteğimizi esirgememeliyiz diyen Yüksel; gençlere de şu sözlerle seslendi:

Gençlik bizim en büyük gücümüzdür. Türk milletini ileri götürecek olan; genç; dinamik, yeni ve çağa uygun fikirlerdir. Bizler biliyoruz ki gençlerin dinamizmini, heyecanını, coşkusunu barındırmayan ülkeler, geriye gitmeye, yok olmaya mahkûmdur. Ben gençlerimize her konuda güveniyorum ve Pazar günü katılacakları ÖSS sınavında üstün başarılar diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum