21 Ocak 2010

YÜKSEL’DEN BAŞARILI ÖĞRENCİLERE BÜYÜK ÖDÜL

Mardin Milletvekili Cüneyt Yüksel her sene yaptığı gibi başarılı öğrencileri ödüllendirdi.

AK Parti Mardin Milletvekili, Ak Parti Siyasi ve Hukuki İşler Başkan Yardımcısı, TBMM Avrupa Birliği Uyum Komisyonu ve Karma Parlamento Komisyon Üyesi Y. Doçent Dr. Cüneyt YÜKSEL, her sene okulun son günü olan karne dağıtım gününde başarılı öğrencileri bilgisayar ve T-shirtle ödüllendirmeye devam ediyor.

Mardin Milletvekili Cüneyt Yüksel; ailesinin yaptırmış olduğu Mehmet Edip - Fatma Yüksel Anadolu Lisesi öğrencilerine her sene bir gelenek haline getirdiği bilgisayarları ve okulun armasının ve isminin bulunduğu T-shirtleri hediye etti.

Yüksel; daha önceden Mehmet Edip - Fatma Yüksel Anadolu Lisesi öğrencilerine verdiği sözü yerine getirerek her sene yaptığı gibi bu senenin en başarılı öğrencisi olan Şeyhmus Yiğit’e ve bu sene Anadolu Lisesi’ne en yüksek puanla giren öğrencisi Mahir Artan’a bu başarılarının karşılığında birer dizüstü bilgisayar hediye etti. Programı dolayısıyla Mardin Mehmet Edip - Fatma Yüksel Anadolu Lisesi’ndeki 2008–2009 eğitim-öğretim yılının son gününe katılamayan Yüksel; hediyeleri okul yönetimi aracılığıyla öğrencilere iletti.

Okulun son günü dolayısıyla bir mesaj yollayan Yüksel mesajında şunları söyledi:

Sevgili Öğrenciler;

Partimizin Genel Başkanı; Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile beraber açmış olduğumuz okulumuzda ikinci seneyi beraber tamamlama heyecanına ulaşmış bulunmaktayız. Bu iki sene zarfında hepinizin başarılarını çok yakından takip etmekteyim. Okul yönetimiyle sık sık görüşerek okulumuz için en iyi neler yapabiliriz; bunun üzerinde gerek Milli Eğitim Bakanımızla gerek bürokratlarla sürekli görüşmeler halindeyiz.

Bizim amacımız asla bir okulu sadece binaen inşa edip gerisine karışmamak olmadı. Bir okul fiziksel ve eğitimsel donanımıyla gerçek bir okul olma özelliği kazanır. Bir okulun başarısını ölçmedeki en önemli kriter o okulun öğrencilerinin dolayısıyla; o okulun öğretmenlerinin ve yönetiminin başarısıdır.

Bu başarıda her kimin en ufak bir katkısı olmuşsa onlara teşekkürü bir borç biliyorum.

Bu önemli günde daha önceden belirlenmiş bir komisyon görevimden dolayı yurtdışında olmak zorundayım.

Aranızda bulunamamaktan büyük bir üzüntü duyuyorum ancak okul müdürümüz Sayın Ömer Kızıl’ın ve öğretmenlerinizin bana ilettiği karne sonuçları çerçevesinde, başarılı sonuçlarınız, güzel karneleriniz neticesinde bu üzüntüm biraz da olsa hafifleri.Mehmet Edip - Fatma Yüksel Anadolu Lisesi öğrencileri olarak hepinizle gurur duyuyorum.

Sizlere daha önceden vermiş olduğum sözü de burada yerine getirdiğim için çok mutluyum. Sizleri daha başarılı görmek için sizleri biraz daha motive etmek için bugün burada 2 başarılı gencimizi her sene yaptığım gibi birer dizüstü bilgisayarla ödüllendiriyorum.

Bunun yanı sıra diğer öğrencilerimize de gösterdikleri üstün başarılardan dolayı okulumuzun ismi ve armasının yer aldığı birer T-Shirt hediye ediyorum.

Uzun süren bir eğitim döneminin ertesinde ardından güzel bir tatili hak ettiniz. Sizlere tavsiyem okuldaki başarınızı arttırmak ve hedeflerinize ulaşmak için tatillerinizi iyi bir şekilde değerlendirmenizdir. Eksiklerinizi tatil boyunca tamamlayıp önümüzdeki eğitim - öğretim yılına çok daha başarılı birer öğrenci olarak başlamanızı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum