6 Mart 2008

2007 -2 ZİYARETÇİ DEFTERİ MESAJLARI

...................................
ZİYARETÇİ DEFTERİNİ OKU
............................
.......................................
7/7/2007 aziz ORAL
Öncelikle size Marmaristen çok selam gönderiyorum ve diyorum ki gurbet ellerde de bizi memleketten uzak bırakmadığınız için çok ama çok teşekkür ediyorum. Her daim iyi ve var olun. BAĞLICALI

7/6/2007 GÖKHAN AKSOY
Öncelikle bu sitenin yapımında emeği geçen sayın Mehmet AYAZ’A sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Bu site sayesinde her istediğimizde gidemediğimiz güzel sürgücüme bakıp hasret gideriyorum. Buradan bütün sürgücülülere selamlar gönderiyorum.

7/6/2007 halil .aksoy
Selam herkese. Geçen yıl bu zamanda hazırlık yapıyordum awina sana gelmek için bu yılsa hasretini çekiyorum valla özledim arkadaşlarımı Mahmut akın hocayı sarı İsmailli ve herkesi yaaa yeğenlerimi o soğuk suyundan içmeyi anlatamam ki bütün özlemlerimi sığmaz ki buralara ama Mehmet beye sonsuz tşk lerimi sunarım buradan bakıp bakıp özlem gideriyorum işte

7/5/2007 harun
Selam ben Harun, çalışmanız çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık diyorum biliyoruz ki son yıllarda batılılaşma mahvetti tüm kültürümüzü,kültür canilerinin istediği bu tarz siteleri hiç görmemek,sizin yaptığınız bu siteleri onların gözüne sokmak lazım,bilsinler ki kültürler hala yaşıyor. lafı toparlayacak olursam, tebrik ederim diyebilirim sadece internetten. iyi günler..

7/3/2007 halil .aksoy
Selam herkese artık günlük uğruyorum bizim siteye bugün okul arkadaşlarıma seslenmek istiyorum buradan canlarım nasılsınız Mahmut akın sıddık Tuncer ziya çalışır İsa alp murat gümüş ve daha birçoğu hepinizi çok seviyorum varsa msn niz ekleyin görüşelim öpüldünüz kendinize cici bakın...

7/2/2007 ugur koluman
Selam bütün sürgücülülere Hayat kurallarına uyularak oynanması gereken bir oyundur.Kuralları reddedersen oyunun dışında kalır ve mutlaka kaybedersin!!! hayatta kaybetmemek dileğiyle Mehmet ayaz abiye teşekkürler

7/2/2007 halil .aksoy
Selam herkese bende bi sürgücülü olarak aranızda olmaktan gurur duyuyorum ve böyle bir projeyi hayata geçiren emek veren bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum inşallah çok daha güzle yerlerde böyle görürüz birbirimizi herkese kucak dolusu sevgiler doğduğum avinaya hasretim..

6/30/2007 AHMET ADANİR
SİZİNLE GURUR DUYUYORUZ İYİKİ SİZ VARSINIZ

6/30/2007 idris aslaner
Ben kırkdirek köyündenim ama küçüklüğün bir çoğu Awina da geçti memleketimin güzel insanları bu site için çok Teşekkürler. Gerçekten çok güzel olmuş. Gurbette bizi teselli eden siteler Antalya dan selamlar
.....................
4/29/2007 ahmet Merhaba ben batman beşiriden. Siteniz güzel olmuş. Awinada çok güzel Bir dostum var. Bana bu siteye bakmamı istedi. İnşallah Kısmet olursa bir gün Awinaya gidip gezerim. Fırat AKIN a çok çok selamlar. Siteniz gerçekten güzel.
............
4/26/2007 ROJHAT Merhaba bütün Mardinlilere ve de özellikle Elmabahçelilere (Tizyanlılara). Site muhteşem olmuş ama bunu zenginleştirsek daha da güzel olur. Her kes sürgücülükten bahsetmiş güzel bir noktada önemli olan insan olmaktır. Önemli olan bunu dile getirip te hakikaten davranışlara ve pratiğe aktartmaktır. Bu noktaya biraz daha yoğunlaşsak daha iyi olur. Saygılarımla. Bu siteyi hazırlayan ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.
..............
4/26/2007 Vedat AYAZ Selam nimet abi bu siteyi kurduğunuz için size teşekkürlerimi sunuyorum sizin sayenizde hiç gitmediğim köyümü buradan izledim çok sağ olun
................
4/26/2007 BERCAN SERHAT ALTUN Ben bir (sürgücülü ) Tızyan'lı olarak yapmış olduğunuz başta bu siteden ötürü sonsuz teşekkürler etmeyi borç bilirim kültürümüzü ve topraklarımızı anca bu kadar güzel tanıtabilirdiniz ne diye bilirim candan teşekkürler. bundan sonrada tanıtım anlamında siteyle her türlü paylaşıma hazır olduğumu belirtmek isterim. biz Tızyanlılar ve çevre köylerimiz gerek kişilik olarak gerek iş hayatında gerek sosyal paylaşımlar anlamında tüm Türkiyede istanbul ankara izmir gibi metropollerde kimliğimizle öne çıkıp Welatını tanıtmayı bir borç bilmişizdir. TÜM SAVUR HALKINA KÖYLERİNE CANI GÖNÜLDEN SONSUZ SELAMLAR... İYİKİ VARSINIZ.
...............
4/26/2007 SiDaR ArSLaN SeLaM DeGeRLi SüRGüCü HaLKı SiTeNiZ GeRÇeKTeN ÇoK GüZeL oLMuŞ BaŞaRıLaRıNıZıN DeVaMıNı DiLiYoRuM...Ve BuRDa ŞuNu SöYLeMeK iSTiYoRuM BiR ÇuVaL PaTaTeSTeN BiR iKi TaNe BoZuK PaTaTeS ÇıKaBiLiR KiMSe MoRaLiNi BoZMaSıN HePiNiZi TeK TeK öPüYoRuM AHMET ŞeMiNe SeLaNLaRıMı YoLLuYoRuM HoŞÇa KaLıN DoSTÇa KaLIN... BiSMiLDeN :SiDaR
.............
4/19/2007 ercan güneş Her şeyden önce kendi yerlerinden uzakta sürgücüler derneğini kuran bütün arkadaşlara selam ve saygılarımı sunarım bende bir sürgücü olarak yanlış anlaşılmasın aşiret mantığını da red ediyorum ancak İstanbul da açma gereği duyduğunuza eminim ve de hak veriyorum orda birlik ve beraberlik için çok güzel bir dernek olmuş onun için sizi kutlarım ayrıca böyle bir site yaptığınız için de tekrar teşekkür ediyorum. Ancak bu sitede sürgücü beldesine çok yer ayırmışsız diğer köy ve beldelerimize de biraz daha yer verirseniz sevinirim bu size yazdığım ilk mesajım umarım bundan sonra bu site sayesinde sık sık sizin le mesajlaşacağıma inanıyorum çalışmalarınızda başarılar dilerim mardinden ERCAN GÜNEŞ
..............
4/16/2007 İskender YILDIZ Mardin'den merhabalar. Mardin Milli Eğitim Müdürlüğü'nde görevliyim.Görevim gereği beldenize de uğradım. İnsanlar aynı görüşte olmayabilirler. Ancak, bu , farklı düşününler kötüdür anlamına gelmez. Okuduğum kadarıyla bazı tahammül fukaraları buraya da dadanmış. Yurdun bu dinler, diller ve doğal güzellikleri renkli köşesinin en büyük sorununun eğitim olduğunu düşünüyorum. Ne yazık ki hala Türkiye ortalamasının altındadır. Ailelerin desteği gerekmektedir. Gelişmiş ülkeleri o noktaya getiren, eğitime verdikleri önemdir. Karamsar değilim. Eğitime duyarlı olduğumuz sürece, bunların da üstesinden geleceğimize inanıyorum. Eğitime yapacağınız en küçük katkı bile bir başlangıç olabilir. Başta Kahramanmaraş Göksun Keklikoluk Köyü ve Sivas İmranlı Doğançal Köyü başta olmak üzere, bekleyenlere selamlar. Yazma olanağı için teşekkürler.

4/16/2007 nimet
Yaptığınız bu iletişim için sizlere çok teşekkür ederim ayrıca belediyeniz hayırlı olsun inşallah daha büyük işlere de imza atarsınız.

4/15/2007 şeyhmus kaplan
Merhaba Mehmet Bey bu siteye diyecek yok köyümüzden ne kadar uzak olsak ta o kadarda yakın sana teşekkür ediyorum ki böyle bir site organize ettiğin için

4/14/2007 mehmet
Merhaba. Öncelikle bu siteye emek veren tüm değerli insanımıza şükran borçluyuz. Köy ortamı gibi böyle zor koşullarda dostları, arkadaşları ve en önemlisi de güzel köyümüz Awina'yı yurdundan uzak bize bu heyecanı tekrar yaşatan tüm değerli insanlara teşekkürü bir borç bilmeliyiz. Umarım bu yöndeki çaba ve dirayetlerimiz sürer.Çünkü başta bu ve bu gibi siteler aynı zamanda sadece Türkiye de değil tüm dünyada sesimiz,kulağımız,gözümüz olacaktır.

4/12/2007 Bedrettin YILMAZ
Değerli Mehmet AYAZ ağabey böyle bir girişimde bulunup, bu siteyi açmanızla gerçekten de büyük bir başarı ve büyük bir zevkle gezmekteyiz. Ayrıca bu site çok çok harika olmuş çok beğendim. Bu siteye girip geçmişi ve geleceği bizlere hatırlattığınız için sizlere minnettarız. Su siteyi gezmek bizi çok çok mutlu ediyor. Buradan Tüm Halkımıza Saygı ve Sevgilerimi gönderiyorum. Bedrettin YILMAZ BAKEYSI KÖYÜNDEN

4/11/2007 leyla
Mardin kadar güzel bir memleket var mıdır acaba? Ben göremedim. Allah orada yaşmayı nasip eder inşallah tüm sürgücü halkına özellikle Cilinli hemşerilerime ve akrabalarıma sonsuz sevgi ve saygılarımla.

4/10/2007 mardinli uğur
Bir dünya düşünürüm ilk günden beri açılmış da masallar gülü hırsın kinin kapısı kapanmış yüzlerdeki gülümseme sevginin ışığı yanmış

4/8/2007 EKREM AYAZ
MEHMET AMCA ALLAH SENDEN RAZI OLSUN SİTE SAYESİNDE BÜTÜN SEVDİKLERİMİZLE GÖRÜŞÜYORUZ BU SİTEYİ ÇOK GÜZEL HAZIRLAMIŞSINBU SİTE ÇOK AMA ÇOK GÜZEL İNŞALLAH DAHADA GÜZEL OLUR EKREM AYAZ

4/8/2007 EKREMAYAZ
Selam ün aleyküm sürgücüler. ALLAH tan bütün sürgücü halkına sağlıklı günlerin getirmesi için ALLAHA dua ediyorum her gün, bu siteyi hazırlayan Mehmet ayaza çok teşekkür ederim olur ya gurbetteyiz insan memleketini özler işte bende o insanlardan biriyim ve her memleketi özlediğimde bu siteyi ziyaret ederin ve özlemimi bunun sayesinde gidermeye çalışıyorum. İşte bunun için memleketimize sahip çıkmalıyız eğer biz sahip çıkmazsak, yarı bir gün başkaları gelir ve oraya yerleşir, işte onun için memleketimizi bırakmamalıyız, ALLAH RAZI OLSUN BÜTÜN SÜRGÜCÜLÜLERDEN

4/7/2007 veysi irdam
Selamın Aleyküm kıymetli sürgücü site yöneticileri evvela sizleri tebrik ediyorum ve başarılarınızın devamını Allah (c.c.)den niyaz eder, selam ve sevgilerimi sunuyorum.

4/7/2007 Sabri ÖZEN
Bende bir doğu çocuğu olarak bölgenizdeki böyle bir çalışmayı gururla izledim başarılarınızın devamını dilerken inşallah daha ilginç görüntülerle sitenizi geliştirirsiniz Doğubayazıt tan sevgiler saygılar

3/4/2007haşim geciken
Her şey süper çok beğendim eğer olursa bende bir kaç tane foto göndermek istiyorum

3/3/2007 BİLAL ÖKMEN
Cezam ne kadar ağır olursa olsun yeter ki voltalar uzun olsun voltalar mahkûmun izdirabidir bu siteyi düzenleyen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum şafak 172 sinop_saraydüzü mardinli cemocan saygılarla

2/28/2007 mehmet hayri dal
Gerçekten çok güzel olmuş bir Awinalı olarak çok onur verici bir şey teşekkür eder çalışmalarınızın devam etmesini temenni ederim saygılar

2/27/2007 küferdel 'li MeHMeT NaYıR http://www.nayir.sevgisi.com/
Selam bu bizi yaylacık köyünü (küferdel) güzel tanıtmışsınız ellerinize sağlık çok teşekkür bütün sürgücü köylülerine benden selamlar bay. Bu arada herkesi web adresime beklerim

2/25/2007 azad ermiş
Ben Bağyaka köyündenim herkese selamlar siteniz güzel ama köylerdeki resimleri biraz daha fazla yapsanız daha düzel olur ama tekrar söylüyorum çok güzel bir site hazırlamışsınız ellerinize sağlık

2/25/2007 lokman seven
Selam sürgücü arkadaşlar ayrıca sürgücü olmayıp bu siteyi ziyaret eden arkadaşlara destek verenlere selam ve bu sitede yardımcı olan emeği geçen herkese teşekkür ve saygılarımı sunarım

2/24/2007 EKREM AYAZ
BU SİTEYİ HAZIRLAYANLAIN HAPSİNE YÜREKTEN TEŞŞEKKÜR EDERİM HEPSİNDEN ALLAH RAZI OLSUN BU SİTE SAYESİNDE MEMLEKET ÖZLEMİMİZİ GİDERİYORUM HERŞEY İÇİN MAHMAT AYAZA ÖZELLİKLE YÜREKTEN TEŞŞEKKÜR EDİYORUM ALLAH ONDAN VE BÜTÜN AİLESİNDEN RAZI OLSUN BEN EKREM AYAZ

2/23/2007 Nejla ÖKMEN
Sitemizi ilk defa ziyaret ediyorum. İl Özel İdarede teknik eleman olarak görev yapmaktayım. Ben de bir sürgücülü olarak, yöremizi tanıtmak adına yaptığınız çalışmalardan dolayı sizleri tebrik ediyorum.Dileğim yaptığınız çalışmalara bütün hemşerilerimizin bu çalışmalarınıza destek olmasıdır. Yöremizi tanımak adına herkesin üstüne düşeni yapması gerektiğine inanıyorum. SAYGILARIMLA Nejla ÖKMEN

2/21/2007 Kutsi CAYNAK
ÇAYNAK Soy ismi Bence CAYNAK olması gerekir Çalışmalarınız için teşekkürler iyi günler dilerim

2/17/2007 MEHMET HASİP POYRAZ
SİTEDEN MEMNUNUZ. YALNIZ. RAHMETLE ANDIKLARIMIZ BÖLÜMÜNDE BULUNAN HACI HASAN POYRAZ HACI HÜSEYİN POYRAZ OLARAK DÜZELTİLMESİ GEREKİYOR. İYİ AKŞAMLAR.

2/16/2007 MEHMET SÜRER
İstanbul'da kalıyorum böyle bir siteye gerçekten ihtiyacımız vardı. diye düşünüyorum. En azından fotoğraflarıyla özlemimizi gideriyoruz. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Her şey için TEŞEKKÜRLER.

2/14/2007 fahri karadağ
Merhaba ben Yazır köyünden fahri karadağ köyümüzü tanıttığınız için teşekkürler

2/13/2007 İLHAN POYRAZ
YAZIMA BAŞLAMADAN ÖNCE HERKESE MERABALAR BURDA TAAA DİYARBAKIRA KADAR EYÜP'E SELAMLARIM VAR VE TÜM DİYARBAKIRA KADAR

2/11/2007 NİHAT DAĞ
SİTENİZİ GÖRDÜM VE ÇOK BEĞENDİM. ELİNİZE SAĞLIK. ÇEVRE KÖYLERLE İLGİLİ FOTOĞRAF YAYINLANIRSA DAHA İYİ OLUR TABİ AMA OLSUN ZAMAN İÇİNDE HEPSİ OLUR.MEMLEKETE DAİR RESİMLER GÖRMEK ÇOK HOŞ BİR DUYGU. ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİM. BAĞLICA KÖYÜNDEN (BERNIŞT)

2/11/2007 ferhat şakar
Bu site için size teşekkür ediyorum. bur dan sizin aracılığınız ile şahin dostumu çoooooooook özlediğimi belirtmek istiyorum.bugüne kadar birçok arkadaşım oldu.ama onun gibi dostum hiç olmadı.unutmadım unutmayacağım seni arkadaşım.

2/11/2007 kulixan oğlu ferhat şakar
gerçekten biz sürgücü dışında yaşayanlar için çok güzel bir site. hiç değilse köyümüzü bu sitedeki resimler ve videolar sayesinde unutmuyoruz. Bunun içinde size sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum
2/9/2007 abdulkerkerım demırtas
Herkese selamlar Mehmet ayaz*a sonsuz teşekkürler bir de Şorşup’lılerın*de selamları var. Sayeniz de köyümü gördüm

1/31/2007 lokman seven
Selam Mehmet abi ve selam tüm sürgücü kardeşlerime abiler ime ve gurbetteki bütün sürgücülülere işte sürgücülük bu ama anlatılmaz yaşanması lazım görmek gezmek lazım bunu da katkılarından dolayı Mehmet abime tebrikler bu insanların yüzünü güldürdün inşallah seninde yüzünde gülmeler eksik olmaz saygılarımla Kızıltepe den lokman seven

1/30/2007 muharrem ezğin
ben oraya gelemesem de ben ordayım güzel memleketimin güzel insanları mutlu olun özğür olun
1/29/2007 M.İsmet Öztürk / SAVUR
Sayın Mehmet Bey kardeşim. Sitenize ve de memleketi tanıtmadaki yeteneğinize övgü ve takdirlerimi hasseten belirtmek isterim. Başarılarınızın devamı ile selam ve sevgilerimi iletirim.

1/27/2007 m.zeyneddin direkçi
Mehmet Bey dayınıza Allahtan rahmet dilerim. bu dünyada hepimiz yolcuyuz. Ölüm yok olmak değildir. Aslında başlangıçtır. Çünkü orda ölüm yoktur. Keder yoktur. hastalık yok. Sadece güzellik vardır. Tabi ki ahiret için güzel amel ve ibadet yapanlar için. İNŞAALLAH ALLAH bize hem dünyada hem de ahiret te yalnız bırakmasın. ALLAH dayımıza rahmet etsin ve mekânı cennet olsun.

1/27/2007 AYDIN TEKİN
BÜTÜN SÜRGÜCÜ HALKINA SLM BU SİTEYE EMEYİ GEÇEN HERKESE MİNNETTARIZ. COK GÜZEL OLMÜŞ BURDAN HASRET GİDERİYORUM SİTEYE GİRDİKCE BÜTÜN OKUYAN ARKADAŞLARIMA BAŞARALARIN DEVAMINI DİLERİM BÜTÜN ARKADAŞLARIMA SLAM FIRAT, MURAT, FERHAT, HASAN, HÜSEYİN, ŞAKİR VE AKLIMA GELMEYEN DİĞER ARKADAŞLARIM SÜRGÜCÜ HALKI SİZDEN COK ŞEY BEKLİYOR İŞALAH HEDEHLEDİĞİNİZ YERE VARACAKSINIZ. SİZİNLE GURUR DUYUYORUM
.....
1/25/2007 ŞÜKRÜ CAN
Sayın Mehmet AYAZ, dayınız Mustafa ŞEN'E Allah'tan rahmet dilerim. Nur içinde yatsın. Mekânı cennet olsun. Başınız sağ olsun site için teşekkürlerimi sunarım
...........
1/22/2007 Ekrem demirtaş
Nerdesin Selahattin ben seni özledim çınara gel cuma günü beraber köye gideriz şimdimi de yollar kapalı gel seni bu kadar özledim eyer gelmesen sen bilirsin sürgücü sitesine teşekkür ve Mehmet ayaza özelikle çok teşekkür ederim buradan sürgücüye saygılarımı yolluyorum bay. Sonra görüşürüz
............
1/20/2007 aydin uyuk
Mehmet ağabeye sonsuz teşekkür böyle bir site kurduğu için tüm arkadaşlara selam olsun sürgücüden ben Aydın sürgücülü olmak bir ayrıcalıktır hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum
.................
<<<....ÖNCEKİ...............................SONRAKİ....>>>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum