29 Ocak 2009

11 yıldır kayıp oğlunu arıyor

Midyat ilçesi Düzova köyünde yaşayan Mehmet Akan, 11 yıldır haber alamadığı oğlunun hayatından endişe ediyor.

Midyat ilçesi Düzova köyünde yaşayan Mehmet Akan, 11 yıldır haber alamadığı oğlunun hayatından endişe ediyor.

Dargeçit ilçesi Altınoluk köyünde imamlık yaparken 15 Ekim 1998 tarihinde hastaneye sevk edilen ve kendisinden bir daha haber alınamayan Enver Akan, bütün aramalara rağmen bulunamadı. İmam Enver Akan'ın yasadışı terör örgütlerince öldürülmüş olabileceği şüphesi üzerinde duran baba, oğlunun bir an önce bulunmasını istiyor. Gözü yaşlı 75 yaşındaki Mehmet Akan, "Bizim hiçbir kimse ile alıp veremediğimiz bir konu yoktu. Oğlum daha yeni imam olmuş ve görevine daha yeni başlamıştı. Daha iki maaş almıştı.

Kayboldu haberini aldık. Bütün yetkili makamlara yaptığım yazılı ve sözlü müracaatlara rağmen bir türlü oğlumun izine rastlayamadık. Her yerde oğlumu arıyorum. Kaybolduğu tarihten beri aramadığım yer kalmadı. Hastane morglarından tutun da bulunabilecek her tarafa müracaat ettim, fakat bir türlü izine rastlamadım. Her gün yeni bir umutla belki izine rastlarım diye oğlumu arıyorum. Daha 2 aylık imamdı. Oğlumun yasa dışı örgütlerce kaçırılmış veya öldürülmüş olduğunu zannediyorum. Gözüme uyku girmiyor, her an onu bulurum umuduyla yaşıyorum. Oğlumdan gelecek bir haber beni çok mutlu edecek. Yeter ki, oğlumun diri veya ölü olduğunu bileyim" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum