31 Ocak 2009

Eğitimcilerden Valiye ziyaret

Mardin'de 3 gündür AR-GE konusunda eğitimcilere seminer veren Karaman Milli Eğitim Müdürü Sabahattin Altun, Karabük Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Özcan Büyükgenç ile Mardinli eğitimciler, Vali Hasan Duruer'i ziyaret etti.
http://resimler.haberler.com/haber/639/karaman-milli-egitim-muduru-altun-mardin-valisi_o.jpg
Mardin'de 3 gündür AR-GE konusunda eğitimcilere seminer veren Karaman Milli Eğitim Müdürü Sabahattin Altun, Karabük Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Özcan Büyükgenç ile Mardinli eğitimciler, Vali Hasan Duruer'i ziyaret etti.

Milli Eğitim Müdürü, Sabahattin Altun, Mardin'in eşsiz ve görkemli bir şehir olduğu kadar, medeniyetiyle de olağanüstü özellikler taşıdığını belirterek, burada bulunmaktan memnun olduklarını söyledi.
Altun, "Bu ziyaretten çok memnun olduk ve aktardığımız bilgiler kadar bilgi edinmiş olarak memleketlerimize döneceğiz." diye konuştu.

Vali Duruer ise Mardin'in eğitim düzeyinin yükselmesi için bölgeler ve iller arası işbirliğine her zaman hazır olduklarını söyledi.

Duruer, "Eğitim ışığını Mardin'e yakmak için büyük çaba sarf ediyoruz. Cehaletin eğitimsizliğin önüne geçmeliyiz. Özellikle Güneydoğu'da gençlerimize büyük önem veriyoruz. Onların okuması için her türlü desteği sağlayacağız. Kaliteli eğitimcilerin desteğine her zaman ihtiyacımız vardır." şeklinde konuştu.

Vali Duruer, konuk heyete çeşitli hediyeler verdi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum