5 Nisan 2008

MARDİN SAVUR SÜRGÜCÜ İLE ÇEVRE KÖYLERİ SOSYAL DAYANIŞMA VE KÜLTÜR DERNEĞİ, KAPANDI (05.04.2008)

12.09.2002 tarihinde resmi kuruluşu yapılan Sürgücülüler Derneği, uzun yıllar vurdum duymaz yönetici ve üyeler nedeniyle kapanacağı günü bekliyordu. Derneğin ilk kurulduğu yıldan itibaren 2 yıl boyunca maddi ve manevi emeğimi esirgemediğim bu derneğin kapanış haberini 3 aydır üzülerek erteliyorum. Her ne kadar kurulduğu ilk günlerde bunun kapanacağını yönetim ve üyelerin davranışlarından yaptığım gözlemlerle tahmin etsem de, bunu hiçbir zaman kimseye yansıtmadım ve Derneğin güçlenmesi için her türlü öneri ve etkinliği hayata geçirmekten geri kalmadım. Dernek konusundaki eski defterleri ortaya döküp, bunun hatasıydı, şunun kusuruydu gibi hiç kimseyi üzmek istemiyorum.

Derneğimizin kapanması, beni her ne kadar üzmüş olsa da, geriye dönüp baktığımda Sürgücü ve Çevre köylerinden çok güzel arkadaş ve dostluklar kazandım. Bu samimi ve mert Sürgücülü dostlarımdan isimlerini hatırlayabildiklerimin bazılarını burada zikredip sevgiyle anacağım.

Mehmet ERDEM (Yeşilalan), Raşit SÖĞÜT (Bağlıca), Aydın YILMAZ (Aran), Av. Halim YILMAZ (Bağyaka), Mehmet DEMİR (Kışlak), Reşit DEMİR (Kışlak), Ahmet DEMİR (Kışlak) Abdulgafur SAYAR (Kışlak), M. Sait SALGUN (Sürgücü), Şükrü SALGUN (Sürgücü), Rahmetli Hasan ÖZBEK (Sürgücü), M. Şerif AKSOY, Nimet ALTUN (Sürgücü) ve diğer çevre köylerinden isimlerini hatırlayamadığım onlarca insana sevgilerimi gönderiyorum.

Mehmet AYAZ İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum