2 Nisan 2008

SÜRGÜCÜ İLKÖĞRETİM OKULU

Sürgücü İlköğretimokulu . Sürgücü Lİsesi . Öğretmenlerimizin Mesajları Kitap Kampanyalarımız . Sürgücüde Eğitim Sorunları . Sürgücüde Lisenin Olmaması
---------------------------------------------------------------------------------------------------------Sürgücü ilköğretim okulu şuan ki binasına 1986 yılında eğitimi öğretim faaliyetlerine başlamıştır. Okulumuz da 14 derslik 1 bilgi teknoloji sınıfı, 1 fen ve teknoloji lab.,1 harita odası, 1 kütüphane ,iş eğitimi atölyesi ve çok amaçlı kullandığımız salonumuz ile faaliyet göstermekteyiz. Okulumuzda toplam 32 öğretmen ve 900 civarında öğrencimiz bulunmaktadır.belde olarak ilçe merkezine 18 km uzaklıkta Mardin merkezine 50 km uzaklıkta ve Diyarbakır iline 90 km uzaklıktadır.Beldemizin eski adına halk arasında ‘’Avina’’ denilmektedir. Halkın geçim kaynağı genellikle tarım ve hayvancılıktır.Beldemiz tarihi bir yapıya sahip olduğundan kutsal sayılan balıklı göl ve alabalık tesisi ile doğal bir ortamda hizmet verilmektedir.belde halkının nüfusu 2004 yılı itibari ile 5000 civarındadır ayrıca beldemizde 2 adet internet cafe sağlık ocağımız doktor ve 3 hemşire 1 memur ile hizmet verilmektedir. Öğretmenlerin barınması için okulumuz bünyesinde 9 adet lojman bulunmaktadır.

Telefon.: 0 (482) 582 71 54

Web: http://www.surgucuio.k12.tr/
surgucuilkogretim@hotmail.com

17 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık.Bende o okulda okudum anılarım canlandı birden çok teşekkürler keşke 6002 6005 şi gösterseydiniz arkadsaşlarımı, öğretmenlerimi çok özledim onlara ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben yasemin o okulda okudum ve çok güzel anılarım var o okulda ordaki herkezi çok ama çok özledim...

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar o okulda okadar güzel anılar yaşadım ki bunun için çok mutluyum BU OKUL BANA YAŞAMI SEMEYİ SEVİLMEYİ ÖĞRETTİ YANİ BİR ÇOK İNSANIN SAHİP OLAMAYACAĞI BİR OKULDUR kimetini bilenlere BU DÜNYA SİZEDE KALMAZ ve sizden sonrakilerede...zeynettin

    YanıtlaSil
  4. Evet çok güzel olmuş elinize sağlık cidden anılarım canlandı birde okuldaki arkadaşlarımı çok ama çok özledim herkese gelecek hayatlarında başarılar dilerim sizi seviyorum size ulaşmaya çalıştım ama olmadı eğer siz beni bulmak isterseiz çok sevinirim:D özelliklede arkadaşlarımı..

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar sizi çok özledim size ulaşmak istiyorum ama nasıl hepinizin izini kaybettim ben onun için belki bu site bizim birbirimizi bulmamızı sağlar. ben öyle düşünüyorum.awina_yasemin@hotmail.com sizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben Adem ŞAHİN Sürgücüde öğretmenlik yaptım.Tüm öğrencilerimi ve köy halkını selamlıyorum.Sizleri çook özledim.Mehmet AYAZ'a selamlar.Köye çok hizmeti oluyor.

    YanıtlaSil
  7. ben hasan alp güzel hade hade iyi diyelim geçelim beni eklmek isteyenler bana şurdan ulaşa bilir kixs34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. tüm sürgücü ilköğretim okuluna selam olsun eski arkadaşlarımın izini sürerken Türkan seni burda buldum nasılsın umarım iyisindir ve her şey yolundadır facebooka üye olmadığın için görüşemiyoruz neyse kendine iyi bak Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  9. ben yaşar ergin.ben de sürgücü ilköğretim okulunda 1987-1992 tarihleri arasında tam beş yıl görev yaptım.hayatımda sürgücünün yeri bir başkadır.oradaki orada güzel öğrencilerim oldu.özlediğim bu öğrencilerimden mail bekliyorum.yasarergin61@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sürgücü ilk öğretim okulundan mehriban güler öğrencisi olarak çok güzel anlatarak bize hayat ne olduğunu öğreti bu okul sayesin de

      Sil
  10. ben mehmet günay o okulda okudun eski anılarım gözümün önune geldi hazırlıyanlara sonsuz TŞKKKKK

    YanıtlaSil
  11. evet 1989 mevzunuyun enyaramaz sınıf olan 5 a öğrencılerınden bırıyım yanı 54 kışıden bıyım özlemekmı hayır hayır der butun arkadş larım yına yına der arkadaşlarim gelsın ömer ögretmenim ceksin sira dayagı morarsın ellerım sucsus olan arkadaşlarımınkıde yaramazlık yapan birkışı dayak yıyen ellıdurkışı yarasın m.surer

    YanıtlaSil
  12. Merhaba mehmet kardeşim ben bir karadeniz insanı olarak görüyorumki eğitime vermiş olduğunuz önem ve bu sayfayı yapmak insanların hizmetine sunmak ülkemizdeki eğitime küçükte olsa bir katkı olarak görüyor va sizleri tebirk ediyor başarılarınızn devamını diliyorum.
    ŞAHLANIŞ HAREKETİ
    Danışma Kurulu Üyesi
    Sami YILDIZ

    www.sahlanishareketi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  13. sürgücü benden o kadar çok şey aldıki söyliyecek söz bulamıyorum

    YanıtlaSil
  14. selam olsun sürgücü halkına bilindiği gibi benimde hayatta en çok mutlu olduğum anıları sürgücüde bekledim özellikle sürgücü ilköğretim okulunda 8. sınıfta geçirdiğim anıları hayatım boyunce unutamam değerli arkadaşlar lütfen okulumuzu asimile etmeyelim insan ilinin terli çoğrafyası yapalım nede olsa doğup büyüdüğümüz vede herşeyi orda yaşadığımız yer

    YanıtlaSil
  15. slm bende bu okulda okudum tan 7 yıl ama eğitimim yarım kaldı sene 92-93 terör olayları yüzünden malesef benim gibi okulu yrım kalan arkadaşlarım çok. şimdi dışardan devam ediyorum. eğitim şart.

    YanıtlaSil
  16. okula ilk adımı attığım yer olan sürgücü ilköğretim okulunda inşallah bir gün öğretmenlik yapmak da nasip olur...Aydın öz

    YanıtlaSil

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. www.surgucum.com