16 Mart 2008

SÜRGÜCÜ SÜLEYMAN BÖLÜNMEZ ÇOK PROGRAMLI LİSESİNİN RESMİ AÇILIŞI BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN TARAFINDAN YAPILDI

Sürgücü Süleyman Bölünmez Çok Programlı Lisesi'nin resmi açılışı, 16 Mart 2008 tarihinde temsili olarak Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN ve Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik tarafından Mardinde gerçekleştirildi.

AK Parti İl Gençlik Kolları 2. Olağan Kongresi için Mardin'e gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, altı okulu hizmete açtı.
Başbakan Erdoğan, kongredeki konuşmasından sonra AK Parti Mardin Milletvekili Cüneyt Yüksel'in anne-babası adına yaptığı Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu'nu açmak için Yenişehir semtine gitti.

Başbakan, burada Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu ile birlikte Kızıltepe Yo-İş Sendikası İlköğretim Okulu, Kızıltepe 24 Kasım İlköğretim Okulu, Savur Tokluca Köyü Delale Öz İlköğretim Okulu, Savur Sürgücü Süleyman Bölünmez Çok Programlı Lise ve Savur Kayatepe Köyü Sabahattin Evren İlköğretim Okulul'nun açılışını ortak bir şekilde yaptı.

Başbakan Erdoğan, okulların açılış kurdelesini, "Tüm hayırseverler vatandaşlarımızı kutluyorum. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize birlik ve beraberlik içerisinde başarılı yarınlar temennisiyle hep birlikte açıyoruz" ifadesinden sonra kesti.

Başbakan Erdoğan ve beraberindekiler, açılıştan sonra Mehmet Edip Fatma Yüksel İlköğretim Okulu'nda incelemelerde bulundu. Okul açılışından sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mardin'deki programını tamamlayarak Ankara'ya gitmek üzere havaalanına gitti. Başbakan Erdoğan Ana uçağıyla Mardin'den ayrıldı.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
SÜRGÜCÜ SÜLEYMAN BÖLÜNMEZ ÇOK PROGRAMLI LİSESİ İÇİN TEŞEKKÜRLER

www.surgucum.com
olarak 2003 yılından beri Sürgücü Beldemize Lise yapılması için çok çaba saffettik, bu konuda görüşmediğimiz Milletvekili, İşadamı ve sivil toplum kuruluşu kalmadı. 2007 nin başından itibaren Sayın Valimiz Mehmet KILIÇLAR’IN çabalarıyla çok kısa zamanda arsa satın alındı ve Beldemizde Lise yapımına başlandı. Beldemize Lise kazandırılmasında emekleri geçen başta, Sayın Valimiz Mehmet KILIÇLAR, Eski Milletvekilimiz ve İşadamımız Sayın Süleyman BÖLÜNMEZ, Savur Kaymakamımız Sayın Kaya ÇELİK ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mehmet ASLAN'a teşekkür ederiz. Mehmet AYAZ İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum