20 Mayıs 2008

TOÇEV Mardin’de Okul Onaracak…



Mardin’in Midyat İlçesine Bağlarbaşı Köy İlköğretim Okulu, Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı tarafından; onarım, düzenleme ve bakımı yapılacak. Mardin Valiliği, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile TOÇEV arasında bu konuda protokol imzalandı.

Eğitim-Öğretim yılının bitmesi ile birlikte Midyat Bağlarbaşı Köyü İlköğretim Okulunun onarımı, bakımı ve yeniden düzenlenmesi TOÇEV tarafından yapılacak. 2008-2009 öğretim yılına yetiştirilecek olan ilköğretim okulunun ismi ise Bağlarbaşı Köyü Osman Benzeş İlköğretim Okulu şeklinde olacak.

Mardin Valisi Sayın Mehmet Kılıçlar, hayırsever kuruluş ve işadamlarının eğitime sağladıkları katkıdan memnuniyet duyduğunu söyledi. Kılıçlar eğitime yapılan yatırımın ülkelerin geleceğine yön verdiğini belirterek “İlimiz genelinde hayırsever işadamları ve kuruluşların eğitime verdikleri desteği çok önemli buluyoruz. Devletin eğitime dönük yatırımlarının yanında, hayırsever vatandaş ve kuruluşların katkıları eğitime verilen önemin göstergesidir. Her sorumlu vatandaşın eğitime imkânları ölçüsünde destek vermesi gerekir. Kimisi çocuğunu kız-erkek ayırımı yapmadan okula göndererek, kimi duvar örerek, kimi sınıf yaparak kimi de okul yaparak eğitime destek vermesi eğitime verilen önemi yansıtması bakımından çok anlamlıdır. TOÇEV yöneticilerine ve katkı sağlayanlara teşekkür ederim” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum