14 Temmuz 2008

205 Kiloluk Cuma Tedavi Olmak İstiyor

Mardin Merkez Akbağ köyü nüfusuna kayıtlı 1985 doğumlu Cuma Özalbayrak aşırı kilolarından ve ilgisizlikten yakınıyor.
Her geçen gün kilo almaya devam eden, olanakları olmadığı için tedavi olamayan, Cuma 205 kiloya ulaştı. Sürekli gözyaşı döken Özalbayrak ‘’Genç yaşta yatağa mahkum olmak istemiyorum, kendimi 70 yaşında gibi hissediyorum” diyerek, tedavisi için yetkililerden yardım istedi.
Aşırı kiloları nedeniyle gittiği Mardin Devlet Hastanesinden Diyarbakır Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi’nde sevk edilen Cuma, burada tedavi altına alındı. Hastanede yapılan tahlil ve tetkikler incelenmek üzere İngiltere’ye gönderildi. Gelen tetkik sonuçlarını inceleyen Diyarbakır Tıp Fakültesi Cuma’yı tedavi edemeyeceklerini ancak İstanbul Üniversitesi Çapa Tıp Fakültesinde bu tedavinin yapılabileceğini belirterek, Cuma’yı İstanbul’a sevk ettiler.
Maddi imkansızlıklar içinde kıvranan Özalbayrak aile reisi Şehmus Özalbayrak İstanbul’a gitmek için valilikten yardım talebinde bulunduklarını. Valiliğin ise onları Kızıltepe’de ikamet ettikleri gerekçe-siyle Kızıltepe Sosyal Yardımlaşma Vakfı’na yönlendirdiğini söyledi. Kızıltepe Sosyal Yardımlaşma Vakfına her üç müracaatlarında 100 YTL para verilip geri gönderildiklerini ifade eden Özalbayrak, ‘’ben oğlumu tedavi ettirmek istiyorum bize verilen 100 YTL para İstanbul’a gidiş masrafımızı bile karşılamıyor. Oğlumun gözümün önünde yatağa mahkum olmasını görmek içimi parçalıyor, sayın yetkililerden ve hayır sever vatandaşlardan tek isteğim bu konuda bana gerekli desteği vermeleridir’’ şeklinde konuştu. Özalbayrak konu hakkında Kızıltepe Kaymakamı sayın Fecri Fikret Çelik’le üç defa görüşmek istediğini ancak görevlilerin kendisini Kaymakamla görüştürmediklerini iddia etti.
Tedavi olmak istediğini ağlayarak dile getiren Cuma Özalbayrak ise, şöyle dedi: “Dört duvar arasında yaşamak istemiyorum. Sokağa çıkamaz hale geldim. Eğitimimi tamamlayamadım. Psikolojim bozuldu, bazen ölümü aklıma getiriyorum. Yürümek istediğimde nefes nefese kalıyorum, çok yoruluyorum. Annem babam öldükten sonra halim ne olacak bana kim bakacak diyerek kaygılanıyorum. Yetkililerden beni tedavi etmelerini istiyorum.”
Haber: www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum