16 Temmuz 2008

Genç ressam`ın rüyası...

2 yıldır tarihi evlerinin avlusunda resim çizerek kendini geliştiren Çırık'ın en büyük destekçisi annesi. Yaptığı resimleri sergilemek istediğini belirten Batuhan Çırık, bu konuda sanatseverlerin ve yetkililerin desteğini istediğini söyledi. 2 yıl önce kendi kendine resim çizerek bu sanata başladığını ifade eden Çırık, "Hayalimde canlandırdığım resimleri çiziyorum. Kara kalem ve yağlı boya resimleri yapıyorum. Şu ana kadar 30'a yakın tablo yaptım. Her türlü resmi yapabilirim. Fakat maddi imkânsızlıklar yüzünden istediğim malzemeyi alamıyorum. Babam inşaatlarda çalışıyor. Ben de resim aşkı yüzünden çalışamıyorum. Resim konusunda bana en büyük desteği annem veriyor. Ekmeğimizden kısıp bana boya malzemesi alıyor. ÖSS'de tercihim Güzel Sanatlar Fakültesi olacak. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün resmini canlı olarak çizmek istiyorum. Çünkü cumhurbaşkanımıza ayrı bir sevgim vardır." dedi.

11 çocuğa bakmak zorunda olduklarını belirten anne Fikriye Çırık(50) ise oğlunun resim sevgisi yüzünden 2 yıldır evden dışarı çıkmadığını söyledi.

Çırık, "Oğlum sürekli resim yapıyor. Maddi durumumuz iyi olmadığı için oğlumun bütün resim malzemesini evimizin mutfak masraflarından kısarak alıyorum. Eşim bana kızıyor. Ama oğlumun geleceğini düşünmek zorundayım. Kendisi büyük bir ressam olmak istiyor. Bütün mahalle sakinlerinin resimlerini çiziyor. Kendisine sahip çıkacak sanatseverlerin ve yetkililerin desteğini bekliyoruz. " şeklinde konuştu

Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum