8 Temmuz 2008

Mardinli Balkan Şampiyonu Münir Cura...

Bulgaristan'ın Sapazeva Banya kentinde düzenlenen 2008 Balkan Dağ Koşusunda Türkiye'yi temsil eden ve Balkan şampiyonu olan Mardin'in ilk milli atleti Münir Cura şehrin gurur kaynağı haline geldi.
Geçtiğimiz hafta Bulgaristan'ın Sepazeva Banya kentinde düzenlenen ve 10 balkan ülkesinden 60 sporcunun katıldığı yarışmada 50.44'lük derecesiyle parkur rekoru kırarak, Türkiye'ye balkan şampiyonluğunu kazandıran milli atlet 34 yaşındaki Münir Cura'nın, hedefi dünya şampiyonu olmak.

Mardin'in Kıraç dağlarında tek başına kendi imkânları ile şampiyonaya hazırlanan Münir Cura, elde ettiği şampiyonluğu önceki gün kalp krizi geçirerek, hayatını kaybeden Türkiye Futbol Fedarasyonu Başkanı Hasan Doğan'ın anısına atfetti.

Kimseden destek almadan kendi imkânları ile Balkan şampiyonluna hazırlandığını belirten milli atlet Münir Cura, kendisi için önemli olanın ödül değil Türk bayrağını ve istiklal marşını balkanlarda dalgalandırmak olduğunu söyledi.

Bugüne kadar birçok yarışmalarda Türkiye'ye madalyalar ve dereceler kazandırdığını ifade eden Cura, "Bütün bunları yaparken benim yırtık ayakkabımla Mardin'in Kıraç ve tozlu yollarda hazırlanarak, şampiyonaya katıldım. Kimseden destek almadan alın terimle kazandım. Balkan şampiyonu oldum. Ama kimse beni arayıp tebrik etmedi. Biraz kırgınım. Bugüne kadar 11 kez milli takıma seçildim. Birçok Türkiye birinciliklerim var. Avrupa ve dünyada çeşitli derecelerim vardır. Belki Mardin'li olduğum için bu kadar kimse beni tanımıyor. Ama ben ülkemi ve şanlı Türk bayrağımı en iyi şekilde temsil ettiğime inanıyorum. Balkan şampiyonluğumu hayatını kaybeden Türkiye Futbol Fedarasyonu başkanı Hasan Doğan'ın anısına atfediyorum. Çok sevdiğim ve saygı duyduğum bir başkanımızdı. Önümüzdeki dünya kros şampiyonasına hazırlanıyorum. İnşallah bu yarışmada şampiyon olup onun anısını bir kez daha yaşatmak istiyorum." dedi

Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum