25 Ağustos 2008

Bulloza Hatalığına Yakalanan Genç Yardım Bekliyor

Mardin'in Kızıltepe İlçesinde Milyonda Bir Görülen Epidermis Bulloza Hastalığına Yakalanan ve Bütün Vücutlarını Saran Yaralar Sebebiyle Büyük Acılar Çeken Murat Ötünç, Başbakan'dan Yardım İstiyor


Mardin'in Kızıltepe ilçesinde milyonda bir görülen Epidermis Bulloza hastalığına yakalanan ve bütün vücutlarını saran yaralar sebebiyle büyük acılar çeken Murat Ötünç, Başbakan'dan yardım istiyor.
Koçhisar Mahallesi 379. sokak 13 numaralı evde oturan Mahsum ve Sebahat Ötünç çiftinin 5 çocuğundan birinde görülen Epidermis Bulloza hastalığı aileyi zorluyor. Yıkık dökük betondan yapılmış bir evde oturan, babaları şoförlük yaparak geçimlerini sağlayan ailede, hastalığı doğumla birlikte başlayan Murat'ın ilerleyen zaman içerisinde vücudunu yaralar sarmaya başladı. Yaraları yüzünden okula gidemeyen Murat'ın acıları her geçen gün arttı.

Zaman içerisinde parmakları birbirine yapışan ve hastalığı iyice ilerleyen 14 yaşındaki Murat, ailesinin maddi gücü olmadığı için gerekli tedaviyi yaptıramadı. Dudakları, burnu yaralar içinde olan ve sürekli kaşınan Murat büyük acı çekiyor. Steril bir ortamda olması gereken Murat, havaların sıcak olduğu Kızıltepe'de sokak sokak dolaşıyor.

Gözyaşları içerisinde koşmak, yürümek ve okumak istediğini söyleyen Murat, "Acılarım çekilmez hale geldi. Ne bir şey giyebiliyorum ne de yiyebiliyorum. Tuvalet ihtiyacı gidermekte zorluk çekiyorum, elbiselerim vücudumdaki yaralarıma yapışıyor. Başbakanımızdan yardım istiyorum. Koşmak ve okumak istiyorum" dedi.

Anne Sebahat Ötünç ise, "Oğlum hiç okula gitmedi. Yaraları yüzünden uyuyamıyor. Çocuğum gözümün önünde eriyip gidiyor. Zaten yaraları yüzünden ne giyinebiliyor ne de yiyebiliyor. Komşuların yardımıyla ayakta durmaya çalışıyoruz. Gittiğimiz doktorlar bu hastalığın tedavisi olmadığını söyledi. Evde bakabileceğimizi söylediler. Devlet büyüklerinden ve hayırseverlerden Allah rızası için yardım bekliyoruz" diye konuştu.
Haber: www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum