17 Ağustos 2008

Geç Yazdırdığı Çocuklarını Okullarına Gönderemiyorlar

Kızıltepe ilçesinde, çocuklarının yaşlarını küçük yazdıran vatandaşlar e-okul sistemine kayıt yapamıyor.

Önceki yıllarda, öğrencilerin fiziklerine bakılarak kayıt yapan okullar, bu sene e-okul sistemine geçildiği için kayıtları da öğrencilerin kimliğine göre yapıyor. Kızı Şilan'ın yaşını geç yazdırdığına pişman olan Fırat Çıvak, "Kızımı okula kayıt etmek istiyorum, bir yaş küçük yazdırdığımdan kaydedemiyorum ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum, bir hata yaptım en azından telafisinin yapılmasını istiyorum" dedi.

İsmini açıklamayan bir Bayan, "Oğlumun okula kayıt edilmesi için 2 aydır mahkemeye, hastaneye gidiyorum, oğlumun da okula gitmesini istiyorum" diye konuştu.

İlçe Milli eğitim Şube Müdürü İbrahim Sağlam, konuyla ilgili açıklamasında, "Daha önceki yıllarda öğrencilerin fizik yapılarına bakılarak kayıt yapılması mümkündü. e-okul sistemine geçilince bu yapılamıyor. Çocuğun kimliğindeki yaşı ne ise ona göre kayıt yapıyoruz" dedi.

Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum