29 Ağustos 2008

Mardinli İşadamı, Babasının Adına 8 Derslik İlköğretim Okulu Yaptırdı.

The image “http://www.mardinliyim.com/resim/mardinli-isadami-babasinin-adina-8-derslik_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
800 yıllık Artuklu kervansaray butik otelinin sahibi Sabahattin Evrensel, Savur ilçesi Kayatepe köyünde babasının adına 8 derslik ilköğretim okulu yaptırdı.

Evrensel, Mardin Lisesi pansiyonunu da baştan aşağı restore ettirerek yeni eğitim ve öğretim sezonuna yetiştirmek için kolları sıvadı.

Her şeyin eğitimle başladığını belirten işadamı Sabahattin Evrensel, Mardin'e olan vefa borcunu ödemek için turizm alanında yaptığı hizmetlerden sonra eğitim ve öğretim için de kolları sıvadığını söyledi.

Evrensel, "Mardin'in en önemli sorunlarından biri de eğitim ve öğretimdir. Çocuklarımıza daha iyi bir gelecek oluşturmak onların eğitim düzeyini yükseltmek için herkesin elini taşın altına koyma vakti geldi. Savur ilçesi Kayatepe köyünde babamın adına 8 derslik ilköğretim okulu yaptırdım. Şimdi de Mardin Lisesi pansiyonunu restore ettirmek için harekete geçtim. Bütün masrafları kendim üstlendim. Yeni eğitim ve öğretim sezonuna kadar hazır hale getirilecek. Öğrenciler için her türlü imkanı sağlayacağız. Hiçbir masraftan kaçınmayacağım. Yeter ki evlatlarımız okusunlar. Bu konuda işadamlarına büyük görevler düşmektedir. Özellikle Mardin dışında yaşayan tüm işadamları hemşerilerimizin Mardin'de kendi adlarını taşıyan birer okul yaptırmalarını istiyorum. Çünkü Mardin ve Mardin halkı her türlü hizmete ihtiyacı var." dedi.
Haber: www.mardinliyim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum