17 Ağustos 2008

Taziye Evinde Tedavi

Midyat ilçesinde önceki gün trafik kazasında hayatını kaybeden Ömer Mete'nin taziyesi için Ankara'dan gelen Deri ve Zührevi Hastalıklar Uzmanı Dermatolog Dr. emekli albay Nihat Özkan, taziye evinde hasta ziyaretlerini kabul ediyor.
Midyat İlçe Milli Eğitim Şube Müdür Seyfettin Mete'nin kardeşi ve İstanbul Midyatlılar Derneği Başkanı Abdulvahap Mete'nin yeğeni olan ve geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden Ömer Mete'nin taziyesi için Midyat'a gelen Dr. emekli albay Özkan, taziye evinde de bazı hastaları kabul etti. Emekli albay Dr. Nihat Özkan, "Doğduğum Midyat ilçesine vefa borcumu ödemek için gelen hastaları tedavi etmek onların bu ızdıraplarını dindirdiğim için çok mutluyum. Yıllar önce doğduğum ilçemdeki insanlara bir çare
bir umut verebilmenin mutluluğunu böylece yaşıyorum. Benim için en büyük sevinç kaynağı umutsuz hastaların, umutlu bir şekilde ayrılmalarıdır. Hem memleket hasretini gideriyorum hem de bir nevi vefa borcumu ödemeye çalışıyor ve yaşıyorum" dedi.
Muayene olabildikleri için büyük bir mutluluk duyduklarını ifade eden hastalar ise Dr. Özkan'ın ilgisinden çok memnun kaldıklarını söylediler.
Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum