4 Eylül 2008

AK Partili Mardin Milletvekili Okulları Ziyaret Etti

Ak Parti Mardin Milletvekili Gönül Bekin Şahkulubey 2008–2009 Eğitim Öğretim yılındaki sorunları yerinde incelemek üzere okulları ziyaret etti.

Okula bir hafta erken başlayan birinci sınıf öğrencileri, öğrenci velileri ve öğretmenlerle bir araya gelen Milletvekili Bekin Şahkulubey, ziyaret ettiği okulların sorunları ile ilgili bilgiler aldı. Mardin Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Belediye Başkanı Metin Pamukçu ve AK Parti İl Başkanı Lokman Sinanoğlu ile birlikte okulları ziyaret eden Bekin Şahkulubey, okula yeni başlayan öğrencilere başarılar diledi.

Ellerinden geldiği ölçüde eğitimin sorunlarını çözmeye gayret ettiklerini anlatan Gönül Bekin Şahkulubey, Mardin’deki eğitim sorunlarının çözümü hususunda çok çalışacaklarını ifade etti. Kız çocuklarının okula gönderilmesi konusunda da velilere uyarılarda bulunan Bekin Şahkulubey açıklamasını şu şekilde sürdürdü:

“Mardin’de derslik yetersizliğinin yanında öğretmen yetersizliği de var. Hızla değişen ve gelişen bir dünyada yaşamakta olduğumuzun farkındayız. Türkiye'nin aydınlık bir geleceğe doğru adım adım ilerlediği bu dönemde, çocuklarımızın eğitimi hayati öneme sahip bir konudur. Bu bilinçle, İlimizin eğitim öğretim sorunlarına daha farklı bir yaklaşım sergilemek zorundayız. Yeni kuşakları çağdaş eğitim imkânlarına kavuşturmak için var gücümüzle çalışıyoruz.”
Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum