12 Eylül 2008

Bu Öğretmen Sayısı ile nereye kadar?

Mardin'de yeni eğitim öğretim yılında öğretmen açığı 2 bin 820, derslik ihtiyacı bin 500 olarak açıklandı.

2008-2009 eğitim öğretim sezonuna rekor öğretmen açığıyla başlayan Mardin Milli Eğitim Müdürlüğü'nü bu yıl da zorlu bir dönem bekliyor.

Öğretmen açığını kapatmak için MEB ile görüşmelerinin devam ettiğini belirten İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, imkansızlıklara rağmen 2008-2009 eğitim öğretim yılında eğitim alanında birçok ilklere imza atacaklarını söyledi.

Bu yıl eğitim ve öğretim sezonuna 6 bin 555 öğretmen ile başladıklarını ifade eden Dal, "Mardin için acil olarak 2 bin 600 öğretmene, yaklaşık bin 500 dersliğe ihtiyacımız var. Öğretmen açığımızı sözleşmeli ve ücret karşılığında öğretmen alımı ile gidermeye çalışacağız. Eğitim düzeyini yükseltmek için öğretmen açığını kapatmak lazım. Bu konuda Milli Eğitim Bakanı'mız Mardin'e çok önem veriyor. Yapılacak öğretmen atamalarında öncelik Mardin'e tanınması için gerekli girişimleri başlattı. İnşallah yeni atamalarla bu öğretmen açığımızı gideririz. Mardin'in eğitim düzeyini yükseltmek için hizmet vermeye devam edeceğiz." dedi.
Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum