23 Eylül 2008

Eğitim-Bir-Sen İftarda buluşturdu


Kızıltepe Orogar alanında bulunan Deniz Yemek Fabrikasında verilen yemeğe, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri, okul idarecileri ve öğretmenler katıldı.

Yaklaşık 500 kişinin buluştuğu yemekte Eğitim Bir-Sen Kızıltepe Temsilcisi Ferhan Akan, iftar yemeğine katılan misafirlere teşekkür ederek, "Mübarek Ramazan ayı münasebetiyle meslektaşlarımızla bir araya gelmenin mutluluğunu bu yemek vesilesiyle yaşamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Eğitimciler olarak bize çok görev düşmektedir. Toplumun aydınlanması ve bireylerin eğitim düzeyinin yükseltilmesi alanında eksiklikleri tespit etmeliyiz. Bu anlamda bütün eğitimcilere büyük görevler düşmektedir. Bu konuda herkes eğitim için üzerine düşen fedakarlığı fazlasıyla yapmalıdır.”şeklinde konuştu.

Kadir ÜRÜNDÜ

Haber: www.mardinlife.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum