29 Eylül 2008

HAZNEDAR İLKÖĞRETİM'İN 11 YAŞINDAKİ ÖĞRETMENİ


Mardin’in Kızıltepe İlçesi’ne bağlı Haznedar Köyü’nün 15’i kız 40 öğrencisi bulunan ilköğretim okuluna kadrolu öğretmen ataması yapılmadı.

İlçe Mili Eğitim Müdürlüğü tarafından ders ücreti karşılığında ataması yapılan 2 öğretmen de görevlerine başlamadı. Her gün okula gidip öğretmen bekleyen öğrencilerin derslerinin boş geçmesi üzerini devreye 5’inci sınıf öğrencisi Rozerin Aydın girdi. Rozerin, öğrencilere günde 2 saat Türkçe, sosyal bilgiler ve matematik dersi veriyor.

Bir an önce öğretmene kavuşmak istediklerini söyleyen Rozerin Aydın, "Öğretmenlerin gelmemesi üzerine arkadaşlarıma ders vermeye başladım. Öğrendiklerimi alt sınıftaki arkadaşlara aktarıyorum. Öğretmenimiz gelene kadar bu dersleri vereceğim. Ama dileğimiz, bir an önce öğretmenimizin gelmesi" diye konuştu.

Haber: www.kanal47.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum