20 Eylül 2008

Mardin Valiliği Eğitim Yardımı Başvuruları Başladı...

Bilindiği üzere 2007- 2008 eğitim–öğretim yılında lisans programı (4 yıllık üniversite) öğrencilerinden Mardin Valiliği İnternet Sitesine müracaat edenlerin müracaatları değerlendirilerek Mardin Merkez ve merkeze bağlı olan köylerde ikamet eden 145 öğrenci ile İlçelerde ikamet eden 826 öğrenciye Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarınca eğitim yardımı yapılmıştır.

2008 – 2009 eğitim-öğretim yılında da vakfımızdan daha önce yardım alan öğrenciler arasından derslerinde başarılı olarak sınıfını geçen ve Lisans eğitimine devam eden öğrenciler için eğitim yardımı yapılacak olup, Mardin Merkez de ikamet eden öğrencilerimizin Mardin Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, İlçelerde ikamet eden öğrencilerimizin Kaymakamlık nezdinde bulunan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, köylerde ikamet eden öğrencilerimizin de bağlı bulundukları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakflarına evrakları ile birlikte (Üniversiteden Onaylı, Öğrenci Belgesi ve başarı durumunu gösteren Transkript Belgesi) şahsen, yakınları vasıtası ile veya posta yoluyla müracaat etmeleri gerekmektedir.

Bu yıl ilk defa bir lisans programına yerleştirilen (4 yıllık üniversite) Mardin Merkez, İlçe ve köylerinde ikamet eden maddi durumu iyi olmayan sosyal güvencesi bulunmayan öğrencilerimizden eğitim yardımı almak isteyenlerin ise www.mardin.gov.tr adresinde duyurular bölümündeki Eğitim Yardımı Başvuru Formu’nu doldurmak suretiyle müracaatları değerlendirilmek üzere alınacaktır.

Bu kapsamda Valiliğimizce bir komisyon kurulmuş olup internet üzerinden yapılacak online eğitim yardımı başvuruları (2008 yılında ilk defa yerleşen), oluşturulan komisyon tarafından ön değerlendirmeden geçtikten sonra yerinde hane ziyaretleri ile yardım almaya hak kazananların tespitleri yapılacaktır.

Eğitim Yardımı Başvuruları 16 EYLÜL – 15 EKİM 2008 tarihleri arasında yapılacaktır.



ÖN AÇIKLAMA

Bilindiği üzere 2007- 2008 eğitim–öğretim yılında lisans programı (4 yıllık üniversite) öğrencilerinden Mardin Valiliği İnternet Sitesine müracaat edenlerin müracaatları değerlendirilerek Mardin Merkez ve merkeze bağlı olan köylerde ikamet eden 145 öğrenci ile İlçelerde ikamet eden 826 öğrenciye Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarınca eğitim yardımı yapılmıştır.

2008 – 2009 eğitim-öğretim yılında da vakfımızdan daha önce yardım alan öğrenciler arasından derslerinde başarılı olarak sınıfını geçen ve Lisans eğitimine devam eden öğrenciler için eğitim yardımı yapılacak olup, Mardin Merkez de ikamet eden öğrencilerimizin Mardin Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, İlçelerde ikamet eden öğrencilerimizin Kaymakamlık nezdinde bulunan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, köylerde ikamet eden öğrencilerimizin de bağlı bulundukları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına evrakları ile birlikte (Üniversiteden Onaylı, Öğrenci Belgesi ve başarı durumunu gösteren Transkript Belgesi) şahsen, yakınları vasıtası ile veya posta yoluyla müracaat etmeleri gerekmektedir.

Bu yıl ilk defa bir lisans programına yerleştirilen (4 yıllık üniversite) Mardin Merkez, İlçe ve köylerinde ikamet eden maddi durumu iyi olmayan sosyal güvencesi bulunmayan öğrencilerimizden eğitim yardımı almak isteyenlerin ise www.mardin.gov.tr adresinde duyurular bölümündeki Eğitim Yardımı Başvuru Formu’nu doldurmak suretiyle müracaatları değerlendirilmek üzere alınacaktır.

Bu kapsamda Valiliğimizce bir komisyon kurulmuş olup internet üzerinden yapılacak online eğitim yardımı başvuruları (2008 yılında ilk defa yerleşen), oluşturulan komisyon tarafından ön değerlendirmeden geçtikten sonra yerinde hane ziyaretleri ile yardım almaya hak kazananların tespitleri yapılacaktır.

Eğitim Yardımı Başvuruları 16 EYLÜL – 15 EKİM 2008 tarihleri arasında yapılacaktır.

MÜRACAATTA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

Eğitim yardımı müracaatında bulunan öğrencilerin beyanlarının doğruluğu, Merkezde Valiliğimiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından, İlçelerde İlçe Kaymakamlıkları nezdinde bulunan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Kamu kurum ve kuruluşlar nezdinde araştırılacaktır. Beyanlarınızın doğru olmadığının tespit edilmesi halinde yardım hakkınız iptal edilecektir.

  • İnteraktif müracaatınızı yaparken her alanı dikkatlice inceleyiniz, konuyu tam olarak kavradıktan sonra ilgili alanı cevaplayınız.

  • Hatalı ve eksik bildirim de bulunanlar ile gerçeğe aykırı beyanda bulunanların başvuruları değerlendirilmeye alınmayacaktır.

  • Kimliğiniz ile ilgili bilgileri, mutlaka nüfus cüzdanınıza bakarak cevaplayınız.

  • Evli iseniz ve eşiniz çalışıyor ise aylık net gelirini tam ve doğru olarak yazınız.

  • Eğitim yardımı almaya hak kazanan öğrencilere iletişim adresleri ile bilgi verilecektir.

  • Müracaatların bitim tarihinden itibaren yardım için, ailenin sosyo ekonomik ve öğrencinin öğretim durumunda meydana gelen değişikliği, müracaat tarihinin bitimini takip eden 30 gün içinde kuruma bildirmesi halinde ise değişiklikler değerlendirmede dikkate alınacaktır.

BAŞVURU ÖNCESİ YAPILMASI GEREKENLER

www.mardin.gov.tr adresimizde yer alan “Eğitim Yardımı Başvuru Formu”nu farklı zamanlarda doldurmaya devam etme imkanı bulunmamaktadır. Bu yüzden aşağıdaki hususları formu doldurmaya başlamadan önce bildiğinizden emin olunuz veya gerekli hazırlıkları önceden yaptıktan sonra formu doldurmaya başlayınız.

· Başvuru Formunda doldurulması zorunlu alanlardan biri de adayın, anne ve babanın T.C Kimlik Numarası’dır. T.C Kimlik Numarasının bilinmesi gerekmektedir.

· Yardıma hak kazananlarla yazışmalar, duyurular e-mail adresinden yapılacağından e-mail adresi zorunludur. Öğrenci e-mail adresine sahip değilse, formu doldurmaya başlamadan önce internetten e-mail adresi almalı ve formda yazmalıdır. Başvuru sonrası e-mailini sık sık takip etmeli bildirilerden haberdar olmalıdır.

ÖN ELEMEDEN GEÇENLER İÇİN İSTENECEK BELGELER

Adaylar, Mardin Valiliği web sayfasından temin edip tamamlayacakları “Eğitim Yardımı Başvuru Formu”na;

I- Yeni kayıt yaptıran Öğrenciler; Öğrenci belgesi, Nüfus Cüzdanı fotokopisini ekleyerek değerlendirme Komisyonuna gönderirler.

III- Eklenecek belgeler bağlı bulundukları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına şahsen, yakınları vasıtasıyla veya posta yolu ile göndereceklerdir.

EĞİTİM YARDIMININ KESİLMESİ

Eğitim Yardımı yıl içerisinde bir defaya mahsus olmak üzere ödenecektir.

Mahallinde inceleme sonucunda Başvuru formunda bunan bilgilerin yanlış olması durumunda yardım kesilecektir


Başvurmak için aşağıdaki Formu Doldurun...>>>


AYRICA MAREV VAKFININ BURS BAŞVURUSU İÇİN SON GÜNLER
Burs için başvurmak isteyenlerin gerekli şartlar için 0 216 317 65 00 nolu telefon hattını arayarak bilgi almaları gerekmektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum