13 Eylül 2008

Mardin'in İlk Özel Okulu Eğitim Sezonunu Açtı

The image “http://www.mardinliyim.com/resim/mardin-in-ilk-ozel-okulu-olan-safiye-besir-atak_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Mardin'in ilk özel okulu olan Safiye -Beşir Atak Koleji yeni eğitim öğretim sezonunu törenle açtı. Sabah saatlerinde aileleri ile birlikte okula gelen öğrenciler büyük heyecan yaşadı.

İlk defa okula başlayacak minik öğrencileri ise palyaçolar karşıladı. Öğrencilere yaptıkları komik hareketlerle güldüren palyaçolar daha sonra öğrencilere balon dağıttı.

Mardin'in ilk özel okulu olmanın gururunu yaşadıklarını belirten Atak Koleji Müdürü Adnan Kızıloğlu, yeni eğitim öğretim yılına 470 öğrenci ve 35 öğretmenle ders başı yaptıklarını belirterek, bu sezonun kendileri için başarılı ve güzel geçmesi temennisinde bulundu.

Atak Koleji İlköğretim Okulu Müdürü Bilal Çoşkun Karaoğlu ise, bu yıl Atak kolejinde eğitim ve öğretimde farklı yeniliklere gittiklerini söyledi.

Karaoğlu, "21 yüzyılın eğitim imkânlarını okula kazandırmak için büyük çaba sarf ediyoruz. Akıllı tahtadan bilgisayar eğitimine laboratuardan sosyal aktivitelere kadar öğrencilerimizin yararlanacağı bütün imkânları seferber ettik. Bizim için öncelik eğitimdir. Ailelerden tek isteğimiz çocuklarının eğitim takibini düzenli yapmalarıdır. Yeni eğitim ve öğretim yılı bütün öğrencilerimize hayırlı olsun." dedi

Daha sonra minik öğrenciler aileleri ile sınıflara geçerek, öğretmenleri ile tanıştı.

Haber: www.mardinliyim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum