28 Eylül 2008

Milletvekili`nden Milli Eğitim`e ziyaret


Yaklaşan Ramazan bayramı öncesi seçim bölgesi olan Mardin’e gelen AK Parti Mardin Milletvekili Mehmet Halit Demir, Kızıltepe’de ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, eğitimdeki mevcut durum hakkında bilgi aldı. Kurum binasında; İlçe Mili Eğitim çalışanlarıyla tek tek konuşarak, yaklaşan Ramazan bayramlarını kutlayan Milletvekili Mehmet Halit Demir, Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan’dan ilçe’deki eğitim sorunlarını içeren bir brifing dosyası aldı.bilgi aldı.

Kurumlarına gerçekleştirdiği ziyaretten dolayı Milletvekili Halit Demir’e teşekkür eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan, 60 bin kişilik mevcut yoğunluğuyla Kızıltepe’nin en kalabalık camiası olan Milli Eğitim’de; eğitim-öğretim sezonunun başı olmasından sebep, rutin sıkıntıların olduğuna ancak günler ilerledikçe söz konusu sıkıntıların azalacağını söyledi.

Kızıltepe’de derslik ve öğretmen açığının olduğuna işaret eden Milli Eğitim Müdürü Sıraç Atan, “İlçemizde son dönemde okullaşmada oldukça önemli mesafeler kat ettik. Özellikle son iki yıl içerisinde ilçemize 6 adet yeni okul yapıldı. Yeni yapılan okullar ilçemizdeki sınıf mevcudu yoğunluğunda önemli bir rahatlamaya sebep oldular. Bundan önce ilçemizde yapılan okullarda olduğu gibi bundan sonra da yapılması kararlaştırılan 24 derslikli TOKİ Lisesi ile tam donanımlı ve Pansiyonlu Milli Piyango Lisesi’nin yapım kararının alınmasında çok büyük emeği olan Sayın vekilimiz Mehmet Halit Demir’e ilçemdeki eğitim camiası adına binlerce kez teşekkür ediyorum. İlçemizdeki okullaşma sıkıntısının önüne geçilmesi için aynı çaba ve kararlılığın süreceğinden eğitimciler olarak kuşkumuz yoktur” dedi..

DEMİR: BAKAN UNAKITAN'A MİNNETARIZ

Ankara’daki mesaisinin büyük bölümünü Mardin ile ilgili eğitim ve sağlık sorunlarını çözümüne yönelik harcadıklarını ifade eden Milletvekili Mehmet Halit Demir, “Mardin’de önemli derecede öğretmen ve derslik açığımız var. Bu sıkıntıları gidermek için sayın bakanımızla sık sık görüşüyoruz. Ancak bu sıkıntılar sadece Mardin’e özgü değil. Üzülerek ifade etmeliyim ki benzer sıkıntılar bir çok ilimizde mevcuttur. Kızıltepe İlçemize gelince biz sadece Kızıltepe’ye değil, eğitimde öncelik arz eden sıkıntılı ilçelerimize ağırlık veriyoruz. Örneğin, Dargeçit ilçemize bir lisenin yapılması için benzer çabayı orası için de gösterdik. Çok şükür bizim yönlendirmemizle Dargeçit’e de lise yapılıyor. Nusaybin ve diğer ilçelerimiz için de benzer çabalarımız aynı yoğunlukta sürüyor. Kızıltepe için ise; TOKİ’den ve Milli Miyango İdaresi’nden birer lise kararı aldırdık. Ben buradan, özellikle Milli Piyango İdaresi’nin yapacağı lise’nin kararının alınması safhasında karşılaştığımız sıkıntıların aşılması noktasında, bize çok büyük emeği ve desteği olan Maliye Bakanımız Sayın Kemal Unakıtan’a, Mardin halkı adına huzurunuzda bir kez daha teşekkür ediyorum. Sayın bakanımıza ne zaman ki bir sorunumuzu iletmeye gitmiş ve desteğini istemişsek, sıkıntılarımıza anlayış göstermiş ve desteğini Mardinlilerin şahsında bizlerden esirgememiştir. Kendisine minnetarız” şeklinde konuştu.

Milletvekili Demir, daha sonra aynı zamanda amcasının da oğlu olan Kızıltepe Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Bedi Demir ile ilçedeki görevlerine yeni başlayan; Cumhuriyet Başsavcısı Metmet Arslantaş, İlçe Emniyet Müdürü Hakan Halit Avcılar, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı İlhan İba'nın da aralarında ulunduğu yetkililere nezaket ziyaretinde bulundu.

Haber: www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum