27 Eylül 2008

OKULA GİTMEYEN ÇOCUK KALMAYACAK..

Mardin Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü tarafından başlatılan “Yetiştirici sınıf öğretim programı” projesini hayata geçirmek amacıyla bir toplantı düzenledi.

Milli Eğitim Müdür Vekili Turan Ateş Başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya okul müdürleri katıldı.

Milli Eğitim Müdürü Turan Ateş, İlköğretim Genel Müdürlüğünün 10-14 yaş arası örgün eğitim dışında olanların eğitime kazandırılmasını hedefleyen programı okul müdürlerine anlattı. Yetiştirici sınıf ve formatör öğretmenler belirleyerek projenin amacına ulaşması için çalışacaklarını belirten Ateş “Merkezde görev yapan okul müdürleriyle bir araya gelerek, genel müdürlüğün direktifler doğrultusunda, yetiştirici sınıf öğretim programını nasıl uygulayacağımızı kararlaştırdık. Yetiştirici sınıf komisyonu ve formatör öğretmenler belirleyerek 10-14 yaşa arasında olan ve örgün eğitim kapsamı dışında kalan çocuklarımızı yeniden örgün eğitime kazandıracağız. İki yıl devam edecek proje sonunda okul yaşı geçmiş örgün eğitim sistemi dışında çocuk ve genç kalmayacak. Projenin amacına ulaşması için müdürlük olarak harekete geçtik.” dedi.

İlçe Milli Eğitim müdürlüklerinin de kendi çaplarında proje kapsamında çalışmalar yürüttüklerini belirten Milli Eğitim Müdür vekili Turan Ateş, daha önceki proje ve kampanyalarda 21 bin dolayında kız öğrencinin okullarıyla buluşturulduğunu söyledi.

Haber: www.habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum