25 Eylül 2008

Yeni Rektörden Vali Kılıçlar'a Ziyaret

Artuklu Üniversitesinin yeni rektörü Prof.Dr. Serdar Bedii Omay valiliği ziyaret etti.



Artuklu Üniversitesinin yeni rektörü Prof.Dr. Serdar Bedii Omay valiliği ziyaret etti.

Valilik makamında gerçekleşen ziyarete yeni rektörle beraber Mardin milletvekili Cüneyt Yüksel ve Belediye Başkanı Metin Pamukçu da katıldı.

Ziyaretin kendilerini çok mutlu ettiğini ifade eden Vali Kılıçlar:”Akademisyen olarak başarılarınızı takdir ediyorum. Sizin başarılarınızı yakından takip ediyorum. Rektör olmanızı Mardin için büyük bir şans olarak görmekteyim. Birlikte Mardin’in eğitim potansiyelini yükseltip çok daha ileri seviyelere taşıyacağımıza yürekten inanıyorum.”şeklinde konuştu.

Milletvekili Yüksel de:”Sayın rektörümüzle beraber kampusu ziyaret ettik ve kendisinden çok olumlu izlenimler aldık.”dedi.

Artuklu Üniversitesinin yeni rektörü Omay da kampusu gezdiklerini ve yamaca yaslanmış harika bir yapı olacağını ifade ederek “Kendi şehrimiz, ata toprağı olan Mardin’e atanmak büyük bir şeref. Büyük bir rüya gibi.19.yy’dan itibaren müderrisler şehri olan Mardin’e gelmekten ve burada eğitim hizmetlerini görmekten büyük bir onur duyacağım.” dedi.

Ziyaretin ardından konuklar Valilik şeref defterini imzalayarak Valilikten ayrıldı.
Haber: www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum