7 Ekim 2008

21 EYLÜL 2008 DE YAPILAN KPSS SINAVINDA MARDİN VE SAVUR ÇIKTI

http://surgucum.googlepages.com/MardinKPSSSINAVIwww.mardinizim.com.jpg

21 Eylül 2008 de yapılan KPSS Sınavının 4. sorusunda kullanılan metin Savur ve Mardin ile ilgiliydi.

4.
(I) Buralara gelme hikâyem, altı ay öncesine uzanıyor.
(II) Mardin’e ziyaretlerimden birinde, otelin duvarında
asılı olan o fotoğrafla karşılaştığım ana. (III) Savur’un
fotoğraflarını gördüğüm o ilk anda, bunların
Mardin’in değişik açılardan çekilmiş fotoğrafları olduğunu
düşündüm. (IV) Sonra da kendime o fotoğrafları
niçin ben çekmedim diye kızdım. (V) Dikkatle
bakınca da gördüklerimin Mardin’in genel görüntüsüne
çok benzeyen ancak bir o kadar da farklı Savur
ilçesine ait olduğunu anladım.

Bu parçadaki numaralanmış cümlelerin hangisinde
karşılaştırma söz konusudur?

A) I. ......... B) II. ......... C) III. .........D) IV. ......... E) V.


Haber: www.mardinizim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum