17 Ekim 2008

Benim Engellim


Oturduğu koltuktan kalkmasını bilmeyen, karşısındakileri küçük gören, kendini dev aynasında gören, akşama kadar göbeğini kaşıyan burnunu karıştıran, hep başkalarında hata bulan ve kindar bir...
Benim özürlüm: kaldırımda yürümeyi bilmeyen, bütün yolların kendisine ait olduğunu sanan, direksiyon başına geçince kimsenin hakkına saygı göstermeyen, arabadan dışarı çöp atan, insanlara küfür yağdırmayı marifet sanan, parasıyla her şeyi satın alacağını sanan, bir şey olmadığı halde kendini bir şey sanan, saygısız bir...
Benim Engellim: özür dilemeyi bilmeyen, hayatında hiç lütfen kelimesini kullanmamış, bir gün öleceğinin farkında olmayan, hırslarına yenik düşen, her şeyin merkezine kendini koyan, sahtekarlığın bin bir türlüsünü bilen, iki yüzlü, kolay terk edebilen, merhamet duygusundan yoksun, çıkarcı bir...
Benim Engellim: nerde ne amaçla bulunduğunu bilmeyen, bulunduğu pozisyonun hakkını veremeyen, salla başı al maaşı haksızlığını uygulayan, hizmet üretmeyen, tek bildiği bugün git yarın gel olan, amirleri karşısında elpençe vatandaş karşısında aslan pençe olan, bir tek evrakı vali edasıyla düzenleyen, tuhaf, garip, amaçsız öylesine bu dünyada yaşayan bir...
Benim Engellim: sözünde durmayan, başkalarının derdini bilmeden en büyüğü kendi derdinin olduğunu düşünen, kırmızıya sarı dedimi kesinlikle fikrini değişmeyen, bol bol ahkam kesip sonra atından kalkamayan, devleti dolandırmanın banka hortumlamanın yollarını iyi bilen, bu tür ahlaksızlıklara göz yuman, bu vatan için öleceğini söyleyip sonra kazık atan, hep cebini doldurmaya çalışan fakat bir türlü öbür dünyaya bunları taşıyamacağının farkına varamayan, çevresindekilere sürekli sen benim kim olduğumu biliyormusun diye bağırıp çağıran, sosyal ahlaktan bi haber, asalaklar kadar gereksiz olan bir...
Son olarak benim Engellim: eli ayağı kolu olup, ağzı dili gözü olup beyni aklı olup ısrarla yukarıdaki gibi davranmaya devam edendir. Her şeyi bilinçli olarak kendi iradesi dahilinde yapandır.
...ve benim ENGELLİM Tanrının Meleklerinden çok farklı. Sizce kendi iradesi dışında elini kolunu bacağını kullanamayan, göremeyen, duymayan, konuşamayan ve Tanrı tarafından annelere hediye edilen Tanrının Melekleri mi ENGELLİ yoksa yukarıdaki gibi davranmaya devam edenler mi?

Engelsız Yarınlara

Mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum