28 Ekim 2008

Fenerbahçelilerden Eğitime Destek

Mardin’de şubesi bulunan Fenerbahçeliler Derneği 5 okula yaptığı kitap yardımından sonra Abdulhamit İncioğlu ve Mehmet Akif Ersoy İlköğretim okullarının yazı tahtalarını değiştirdi.

Yapılan yardımlar hakkında gazetemize açıklama yapan Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Ramazan Bilem, Fenerbahçe Spor Kulübü tarafından “Eğitime hep destek, tam destek ve 101. yılında 101 bin kitap” kampanyası kapsamında 5 ilköğretim okuluna yaptıkları kitap ve kırtasiye yardımından sonra sözünü verdikleri Abdulhamit İncioğlu ve Mehmet Akif Ersoy İlköğretim okullarının da yazı tahtalarını değiştirdiklerini söyledi.

Geleceğin emanetçisi olacak olan çocukların daha iyi bir ortamda eğitim görmeleri için Fenerbahçe taraftarı olarak üzerlerinde düşen görevi yerine getirmeye hazır olduklarını anlatan Başkanı Bilem, “Bizler Mardin’de bir süre önce beş okula yaptığımız kitap ve kırtasiye yardımından sonra şimdi de iki okulumuzun da kara tahtalarını değiştirerek öğrencilerimizin tozsuz ve sağlıklı bir ortamda ders görmeleri için yardımda bulunduk. İlimizdeki eğitim seviyesini artırmak için yaptığımız çalışmalarda bizim de bir katkımızın olması bizleri çok sevindirdi.”dedi.

Okullarda düzenlenen teslim törenine Mardin Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Başkanı Ramazan Bilem, Başkanı Yardımcısı Mesut Elçiboğa, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcıları Turan Ateş ve Selim Uçar ve okul müdürleri katıldı.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Turan Ateş ise “Daha önce 2 okulumuzun yazı tahtalarının değiştirilmesi için Fenerbahçeli kulüp yetkilileri ve dernek yöneticileri tarafından söz verilmişti. Bugün bu sözü yerine getirdikleri için kendilerine ayrıca teşekkürlerimizi iletiyoruz. Bu davranışın diğer sivil toplum örgütlerine örnek olmasını diliyoruz.”diye konuştu.

Velit AOK
Mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum