27 Kasım 2008

Eğitim sorunlarını yerinde tesbit etti


AK Parti Mardin Milletvekili Gönül Bekin Şahkulubey, gezi ve incelemelerde bulunmak üzere geldiği Mardin'de kent merkezinde bulunan ilköğretim okullarını ziyaret ederek okulların sorunları hakkında bilgi aldı. Öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Gününü de kutlayarak çiçek veren Şahkulubey öğrencilere de çok çalışmaları yönünde tavsiyelerde bulundu.
AK Parti Milletvekili ve Dış İlişkiler Komisyonu Üyesi olan Gönül Bekin Şahkulubey, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Zeynep Alkış ve bir grup AK Partili ile birlikte Öğretmenler Günü nedeniyle ilköğretim okullarını gezerek, öğretmenleri kutladı. Sınıflarda öğretmenleri ziyaret eden Şahkulubey, öğretmenlere çiçek verdi. Öğrencilerle kısa süreli sohbet eden Milletvekili Şahkulubey, "Bakın ben okudum ve Milletvekili oldum. Siz de okursanız yarının milletvekilleri olacaksınız. Çalışmanızı istiyoruz. Gelecekte ülkenin yöneticileri siz olacaksınız. Hedeflerinizi ne kadar iyi belirler ve iyi çalışırsanız, ülkenin geleceği o kadar güzel olur" dedi.

Öğretmenlerin sorunlarını bildiklerini ifade eden Milletvekili Şahkulubey, öğretmenlerin, sosyal durumlarının düzeltilmesi için hükümetin elinden geleni yapmaya çalıştığını belirtti.

Okullarda öğrenciler tarafından çiçeklerle karşılanan Şahkulubey, "Öğretmenlerin daha iyi şartlar altında görevlerini sürdürmelerini istiyoruz. Gerek maaş durumları gerekse sosyal yaşamlarının daha iyiye ulaştırılması için üstümüze düşen görevi yerine getirmeye hazırız" şeklinde konuştu.

Milletvekili Şahkulubey, gezdiği okullar arasında bulunan Mardin Atatürk İlköğretim Okulunda öğretmenler odasındaki mefruşat ve mobilya eksiğini, Abdulkadir Tutaşi İlköğretim Okulunda çevre düzenlenmesini, Cumhuriyet İlköğretim Okulunda ise öğrencilere ücretsiz olarak dağıtılan kitapların eksik olması gibi sorunları çözmek için Milli Eğitim Müdürlüğü ile irtibata geçerek sorunların en kısa zamanda çözüleceğini söyledi.
Cumhuriyet İlköğretim Okulu Müdürü Çetin Yağmurcukardeş de okuldaki öğretmenler adına Milletvekili Şahkulubey'e kendilerini unutmayarak sorunlarını yerinde görmek için kendilerini ziyaret ettiği için teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum