11 Kasım 2008

Emrullah İnci Midyat`a aday

Midyat İş Adamları Derneği Başkanı Emrullah İnci, Midyat İlçe Belediye Başkanlığı'na aday olduğunu açıkladı. Moil İce-Mar'da muhtarlara, iş adamlarına, siyasetçilere ve basın mensuplarına verdiği akşam yemeğinde bir konuşma yapan Midyat İş Adamları Derneği Emrullah İnci, yerel seçimlerde Midyat Belediye Başkanlığı'na aday olduğunu söyledi. Hangi partiden aday olacağını açıklamayan İnci, "Bu konuda bir şey söylemiyorum. Kesinleştikten sonra açıklayacağım. Sadece Midyat Belediye Başkanlığı için adayım" dedi.

İnci, memleket sevdasıyla bugüne kadar Midyat'ta yaptığı yatırım hizmetlerini anlattı. İnci, hemşehrilerinin yoğun talep ve istekleri nedeniyle bu göreve talip olduğunu belirterek, "Halkın bu isteği beni fevkalade memnun etti ve bu göreve beni layık görmelerinden dolayı kendilerine müteşekkirim. Onların bu arzuları beni kamçıladı ve bu konuda başarılı olmak için ben ve beni destekleyenlerle beraber var gücümle çalışıp, hiçbir şekilde yılmayacağıma sizler önünde söz veriyorum. Yapacağım çalışmaların başarılı olması halinde şehircilik adına Midyat için büyük sorunlardan yol, altyapı çalışmalarını ayrımcılık yapmadan, imkanlar dahillinde en hızlı ve en iyi şekilde yapacağım. Pahalı olan su makul bir fiyata indirilecek ve yoksul ailelere de belediye imkanları çerçevesinde yardımcı olunacak. İlçemizde fabrikalar bulunmamaktadır. Şu anda halkımızın ekonomisine en büyük katkıyı yapan inşaat sektörüdür. Bu sektörün daha verimli çalışması için müteahhitlerimize ve ev sahibi olmak isteyen halkımıza gerekli kolaylıklar, hizmet konusunda olsun, harçlar konusunda olsun büyük bir destek verilecek" diye konuştu.

İstanbul Üniversitesi (İÜ) Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü'nden mezun olduktan sonra iş hayatına atıldığın İnci, evli ve 3 çocuk babası.

Selahattin Erol
Mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum