11 Kasım 2008

Mardinli Aşçıdan Mehmetçiğe Yemek Dersi

Daha önce çeşitli mutfak etkinliklere imza atan Polat Rönesans A la carte Mutfak Şeflerinden Süleyman Engin, vatani görevini yaptığı askeri birliğinde Öztiryakiler'in katkılarıyla eğitim mutfağı kurarak, Mehmetçik arkadaşlarına yiyecek içecek ve mutfak sanatları üzerine aşçılık eğitimi veriyor.

2007 Eylül ayında Mardin valiliği'nin ve çeşitli sponsorların katkılarıyla Mardin'de Mutfak Günleri düzenleyen ve aslen Mardinli olan şef Süleyman Engin, aynı birlikte askeri görevini yapan İnstitute Paul Bocuse Lyon mezunu M. Cem Çalışkan ile birlikte gastronomi bilimi, dünya tatları ve mutfak sanatları üzerine eğitim vererek birlikteki aşçı arkadaşlarının mesleki gelişimine katkı sağlıyor. Öztiryakiler A.Ş temsilcisi Dilek Öztüryaki’nin verdiği ekipman desteği ile kurulan eğitim mutfağında uygulama eğitimleri de verilecektir. Eğitimin süresi 3 ay olarak belirlenirken, yeni gelecek tertip aşçıların da aynı müfredat üzerinden eğitim alacaklarını ifade eden şef Süleyman Engin, eğitim sonunda kursiyer aşçılara askeri birlik tarafından verilecek sertifikalarını takdim edecek.
Mardinlife.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum