22 Kasım 2008

Midyat'ta 750 öğrenciye burs

Midyat İlçe Belediyesi 2008-2009 eğitim-öğretim dönemi içinde üniversitelerde okuyan 750 öğrenciye aylık düzenli olarak 50 YTL para yardımı yapma kararı aldı.

http://www.kenthaber.com/Resimler/2008/11/21/00054760.jpg

Midyat Belediyesi, Türkiye'de çeşitli üniversitelerde okuyan Midyatlı 750 öğrenciye burs verme kararı aldı.

Önümüzdeki ay verilmeye başlanacak burs, yıl boyunca eğitim-öğretim sonuna kadar devam edecek. Burslar her ayın 15'inde öğrencilerin belediyeye yapmış olduğu başvurularda verdikleri hesap numaralarına yatırılacak.

Midyat Belediye Başkanı Şehmus Nasıroğlu, "Geleceğimizin emanetçileri olan Midyatlı hemşerilerimize az da olsa maddi destek sağlamaya çalışıyoruz. İmkanlar dahilinde yardımcı olmaya çalıştığımız öğrencilerimizin, bizi gerek ülkemizde gerekse dünyada en güzel şekilde tanıtmaları eğitim ile olacak" dedi.

Nasıroğlu, eğitimin önemine değinerek, Türkiye'nin çeşitli yerlerinde kısıtlı imkanlarla okuyan öğrencilere başarı dileklerinde bulundu.

Kenthaber.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum