5 Kasım 2008

Türkiye'nin en uzununa devlet eli

Türkiye'nin en uzununa devlet eli

Türkiye'nin en uzun, dünyanın ise ikinci uzun adamı olma özelliğini taşıyan Mardinli Sultan Kösen'e devlet eli uzanıyor. Bakan Çubukçu devrede.

Sultan Kösen, bugün AK Parti Mardin Milletvekili Cüneyt Yüksel ile birlikte TBMM'de, Devlet Bakanı Nimet Çubukçu ile görüştü. Görüşmede, sıkıntı ve sağlık sorunlarını dile getiren Kösen'e, Bakan Çubukçu, mevcut durumu gözden geçirdikten sonra kendisine yardım edilebileceğini söyledi.

Geçen hafta A.A muhabirine konuşan Kösen, Mardin'in Derik ilçesine bağlı Dede Köyünde dünyaya geldiğini ve boyunun uzamasının 12 yaşından bu yana yapılan tıbbi müdahalelere rağmen durdurulamadığını, sağlık sorunlarıyla baş etmekte güçlük çektiğini anlatmıştı.

Kösen, yaşamında karşılaştığı sıkıntıları şöyle dile getirmişti:

''Ayaklarım 60 numara. Kendime göre ne bir yatak, ne bir gömlek, ne bir pantolon bulabiliyorum. Fiziksel olarak yaşamında ciddi sıkıntılarla karşılaşıyorum. İşte o zamanlar gücüm tükeniyor. Bir taksiye, bir dolmuşa, bir otobüse bindiğimde bohça gibi kendimi dürerek oturmak zorunda kalıyorum. Tedavilerim için sık sık Ankara'ya gelmek zorundayım. Bütün bu masrafların altından kalkamıyorum. Devlet büyüklerinden şefkat bekliyor ve bana iş verilmesini istiyorum.''

Haber7


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum