17 Aralık 2008

GEZGİN BİLEYİCİ

http://www.habermardin.com/haber_uploads/992_maxi.JPG
Batman İl’inde ikamet eden ve bölgeyi gezerek bıçak bileyerek yaşamını sürdüren İbrahim Kaymaz (47), yeteri kadar parası olmadığı için evlenemediğini söyledi. Batman’da 8 yıl süre ile bıçak bileyiciliği yaparak yaşamını sürdüren İbrahim Kaymaz, il’de bileyiciler çoğalınca bölgeye açıldığını söyledi. 4 yıldan beri Güneydoğu Anadolu bölgesinde gezginci bileyici olarak ekmek parasını kazamaya çalıştığı belirten Kaymaz,Yaşam koşullarının çok zor olduğundan bugüne kadar evlenemediğini ifade etti. Kaymaz” Batman’da çalışacak herhangi bir bulamayınca bıçak bileyiciliği yapmaya başladım. Bıçak bileyicileri artınca, çevre köylere gitmeye başladım. Şimdi de çevre il ve ilçeler ile köylere giderek bıçak bileyiciliği yapıyorum. Bugüne kadar yuva kuracak kadar param olmadığı için evlenemedim. Kazandığım para ile ancak karnımı doyurabiliyorum. Kimseye muhtaç olmadan, kimseye el açmadan ekmeğimi çıkardığım için mutluyum” dedi.
Habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum