29 Aralık 2008

Okullarda kar tatili verilen iller

http://image.haber7.com/haber/haber7/photos/25237.jpg

Bazı illerde dün akşamdan itibaren etkili olan ve bugün de aralıklarla devam eden kar yağışı, günlük yaşamı olumsuz etkiliyor. Kara kış bazı illerde okulları da tatil ettirdi.

ANKARA'DA OKULLAR AÇIK

Ankara Valisi Kemal Önal, olumsuz hava koşullarının eğitim-öğretimde aksaklığa neden olmayacağını belirterek, ''İlk ve orta dereceli okullarda eğitim ve öğretime kar yağışı nedeniyle yarın (bugün) ara verilmiyor'' dedi.

Kemal Önal, yaptığı açıklamada, Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü ile sürekli irtibat durumunda olduklarını söyledi. Hava durumu hakkında uzmanlardan bilgi aldıklarını ifade eden Önal, kar yağışının gece yarısına dek süreceğini, ancak eğitim ve öğretimde aksaklığa yol açacak bir durumun oluşmadığını ifade eden Önal, ''İlk ve orta dereceli okullarda eğitim ve öğretime kar nedeniyle yarın ara verilmiyor'' dedi.

Okul taşıtlarından gerekli donanıma sahip biçimde trafiğe çıkmalarını isteyen Önal, özellikle buzlanmaya karşı dikkatli seyretmeleri konusunda sürücüleri uyardı.

ANKARA POLATLI'DA OKULLAR TATİL

Ankara'nın Polatlı ilçesindeki yoğun kar yağışı nedeniyle ilköğretim ve liselerde bugün eğitim ve öğretime ara verildi.

Polatlı Kaymakamı Hüseyin Eker, yaptığı açıklamada, yoğun kar yağışının sürmesinin beklendiğini, bu nedenle Polatlı merkez ve köylerindeki tüm ilköğretim okulları ve liselerde bugün eğitime ara verilmesinin kararlaştırıldığını söyledi.

KÜTAHYA'DAN TATİL HABERİ

Kütahya il merkezi ve ilçelerinde kar yağışı ve tipi nedeniyle ilköğretim okullarında eğitim öğretime bugün ara verildi.

Alınan bilgiye göre, il genelinde dün akşam saatlerinden itibaren etkili olan kar yağışı ve tipiden ulaşımda güçlük yaşanması nedeniyle Valilik Kriz Merkezi'nde toplantı yapıldı.

Toplantıda, il merkezi ve ilçelerde, taşımalı sistemle eğitim öğretim verilen okullar dahil olmak üzere tüm ilköğretim okulları ve ana okullarının bugün tatil edilmesi kararlaştırıldı.

İl genelindeki lise ve dengi okullarda tatilin söz konusu olmadığı, bu okullarda yarın eğitim öğretime devam edileceği belirtildi.

BURSA'DA DA OKULLAR TATİL

Bursa'nın Büyükorhan, Keles, Orhaneli ve Harmancık ilçelerindeki okullarda, kar nedeniyle eğitime 1 gün ara verildi.

Alınan bilgiye göre, dün akşamdan itibaren etkili olan ve bugün de aralıklarla devam eden kar yağışı, günlük yaşamı olumsuz etkiledi.

Büyükorhan, Keles, Orhaneli ve Harmancık kaymakamlıkları, bu ilçelerdeki okulların bugün tatil edilmesini kararlaştırdı.

ESKİŞEHİR'DE SEYİTGAZİ VE SİVRİHİSAR İLÇELERİNDE EĞİTİME YARIN ARA VERİLDİ

İl Milli Eğitim Müdürü İbrahim Ceylan da taşımalı eğitimin yapıldığı Seyitgazi ve Sivrihisar ilçelerinde eğitime bugün ara verildiğini bildirdi.

KONYA KULU'DA YARIN EĞİTİME ARA VERİLDİ

Konya'nın Kulu ilçesinde kar yağışı nedeniyle yarın eğitime ara verildi.

Alınan bilgiye göre, Kulu'da sabah saatlerinde başlayan kar yağışı, ilçe merkezi ile bağlı yerleşim birimlerinde yaşamı olumsuz etkiliyor.

Kar yağışının devam etmesi nedeniyle ilçe merkezi, bağlı belde ve köylerdeki ilköğretim okulları ile liselerde bugün eğitim öğretime ara verildi.

Yetkililer, bazı köy yollarının ulaşıma kapandığını, açma çalışmalarının sürdürüldüğünü bildirdi.

AFYONKARAHİSAR

Afyonkarahisar'ın bazı ilçelerinde ve şehir merkezinde, etkili olan kar yağışı nedeniyle ilk ve ortaöğretim okulları bugün için tatil edildi.

İlde sabaha karşı başlayan yoğun kar yağışı, hayatı olumsuz etkiliyor. Dinar, Dazkırı, Başmakçı ve Evciler ilçeleri haricindeki diğer ilçelerde ve merkezde ilköğretim ve ortaöğretim okulları 1 gün süre ile tatil edildi. Yoğun kar yağışı ile kapanma tehlikesi bulunan yolları açmak için de karayolları ekiplerinin teyakkuzda bekletildiği ifade edildi.

UŞAK'TA 1 GÜNLÜK TATİL

Uşak'ta öğle saatlerinde başlayan ve gece de devam eden kar yağışı nedeniyle okullar bugün için 1 gün tatil edildi

Uşak Valiliği'nin, hava sıcaklığının sıfırın altına düşmesi ve yoğun kar yağışı nedeniyle aldığı karar, belediye hoparlörlerinden duyuruldu. Banaz, Ulubey, Sivaslı, Eşme ve Karahallı ilçeleri ile köyler de dahil olmak üzere Uşak genelindeki tüm okullara 29 Aralık’ta eğitim öğretime ara vereceği bildirildi.

Haber7


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum