29 Aralık 2008

TEGEV GÖNÜLLÜLERİNE PALAKET VERİLDİ

http://www.habermardin.com/haber_uploads/1017_maxi.JPG

Türkiye Eğitim Gönülleri Vakfı (TEGEV) Mardin Birim Sorumlusu Fikriye Araz vakıf olarak hedeflerinin dar gelirli öğrencilere öz güven aşılayarak, birer fert olduklarını hissettirmek olduğunu söyledi

Eğitim alanındaki en önemli sivil toplum kuruluşlarından biri olan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı Mardin şubesi Gönüllü öğretmen adaylarına plaket ve kimlik kartlarını dağıttı. Öğretmen Evi toplantı salonunda düzenlenen geceye Mardin Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mehmet Ali Tutaşı, Belediye Başkan Yardımcısı Deniz Beşenk, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şeyhmus Sümer ile gönüllü öğretmen ve eşleri katıldı. Yoğun ilgi gören gecede, büyüklerinin kendisini görmeyen bir çocuğun karşılaştığı sorunların yer aldığı sinevizyon gösterimi sırasında TEGEV gönüllüleri duygulu anlar yaşadılar. Açılış konuşmasını yapan Mardin TEGEV Birim Sorumlusu Fikriye Araz,Gönüllü öğretmenlerle dar gelirli öğrencilere okul sonrası ve hafta sonu eğitim desteği verdiklerini belirterek şu anda 55 gönüllü ile birlikte 250 çocuğa eğitim desteği verdiklerini açıkladı.Birim sorumlusu Araz öğrencilerin gelişmelerini hızlandırıcı faaliyetlerin ve programların devam edeceğine vurgu yaparak “Vakfımızın hedefi, öğrencilere kendilerini daha iyi ifade etmeleri, düşüncelerini geliştirip, kabiliyetlerini keşfetmeyi sağlamaktır. Onlara öz güven aşılayarak fert olduklarını hissettirmektir. Kayıtlı ilk öğretim okulu öğrencisine yönelik, her sınıf için ayrı ayrı programlar hazırladık. Çocuklara okulda gördükleri derslerin yanında zihinsel, eğitici dersler veriyoruz.. Bir çok öğrencimizi bilgisayar ve teknoloji ile tanıştırıyoruz. Ayrıca kitap okuma, onayarak öğrenme, düşünce ve zeka oyunları gibi eğlenceye yönelik dersler veriyoruz” dedi.

Konuşmaların ardından Mardin bölgesinde çalışan gönüllü öğretmenlere Ticaret Sanayi Odası Mehmet Ali Tutaşı, Belediye Başkanı Deniz Beşenk ve Halk Eğitim Müdürü Şeyhmus Sümer tarafından 55 TEGEV gönüllü öğretmene Plaket ve TEGEV gönüllü öğretmen kimlikleri verildi. Duygulu anların yaşandığı gecede TEGEV Gönüllülerinin hep birlikte kestiği yaş pastasının ardından yöresel müzik eşliğinde gönüllerince eğlendiler.

Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mehmet Ali Tutaşı, TEGEV’e her türlü desteği verme sözü verdi. Tutaşı” Bu anlamlı gecede yöneticilerin gönülleri yalnız bırakmalarına anlam veremedim. Geceye hiçbir yöneticinin katılmaması üzücüdür” dedi.
Habermardin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum