27 Aralık 2008

Yargıtay Üyelerinden Örnek Yardım Kampanyası…

Kurban Bayramı münasebetiyle Mardin’e yaptıkları gezi esnasında Dara Köyü ve Dara Jandarma Karakol Komutanlığını ziyaret eden ve bu ziyaret esnasında Dara İlköğretim okulunun ve öğrencilerinin acil ihtiyaçlarının olduğunu gören Yargıtay üyeleri okula nakdi yardım, öğrencilere de giyecek yardımında bulundu.


Kurban Bayramı münasebetiyle Mardin’e yaptıkları gezi esnasında Dara Köyü ve Dara Jandarma Karakol Komutanlığını ziyaret eden ve bu ziyaret esnasında Dara İlköğretim okulunun ve öğrencilerinin acil ihtiyaçlarının olduğunu gören Yargıtay üyeleri okula nakdi yardım, öğrencilere de giyecek yardımında bulundu.

Yargıtay üyeleri Refik Dizdaroğlu, Serpil Çetinkol, Hüveyda Karakış, Ömer Yılmaz Çamlıbel, Orhan Koçak ve Kemal Kadıoğlu ile; Danıştay üyesi Işın Sezen, Prof.Dr. Şener Akyol ve beraberlerindeki heyetin yaptığı gezi esnasında tespit edilen 38 öğrencinin giyim ihtiyaçlarını karşılamak üzere misafir heyeti temsilen Mardin Cumhuriyet Başsavcısı Fehmi Yılmaz ile Vali Yardımcısı Yavuz Selim Süzer tarafından öğrencilere kıyafet ve ayakkabıdan oluşan paketler teslim edildi.

Paketlerin teslimi esnasında İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Turan Ateş, okul öğretmenleri ve yardımı alacak öğrenciler hazır bulundu.

Ayrıca heyet adına yapılan açıklamada yardımların süreceği ve öğrencilerin diğer ihtiyaçları için de Mardin’e gelen misafirlerin çalışma yapacakları bildirildi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum