19 Ocak 2009

Demirel'in Sağ Kolu Anavatan'dan Belediye Başkan Adayı

http://www.yenises.com.tr/yonetim/admin/resimler/1481.JPG
Demirel'in Sağ Kolu Anavatan Partisinden Şenköy Belediye Başkan Adayı Oldu

1963 Yılının Aralık Ayı’nda Midyat’a bağlı Şenköy Köyü Muhtarlığına seçilen ANAVATAN Partisi Şenköy Belediye Başkanı Adayı Mehmet Nuri YENİGÜN’den ders niteliğinde ifadeleri siyaset alanında vatandaşın aradığı ve beklediğidir.
30 Yıl Şenköy Köyü’nün Muhtarlığını yapan Mehmet Nuri Yenigün kıvrak zekasıyla Dönemin Başbakanı ve Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel’İn de kadim dostu olmayı başardı. Süleyman Demirel’in kendisini çok sevmesinin nedenini vefalı oluşuna bağlayan Mehmet Nuri Yenigün siyasette vefa çok önemlidir diyor.
ANAVATAN Partisi’ne Üç yıl önce geçen Mehmet Nuri Yenigün; “ANAVATAN Partisinin ciddi siyaset yaptığını ve özellikle ANAVATAN Partisi Genel Sekreteri Sn. Muharrem Doğan’ın ve kardeş Sn. Eyyüp Doğan’ın vefalı ve vatandaşa günün her saatinde hizmet ettiklerini görmemden dolayı geçtim. Şimdide hizmet aracı olan Siyasette daha verimli ve faydalı hizmetlerin gerçekleşmesini ve özellikle Şenköy Beldemiz halkına, 1965 Yılında civar ilçelerde elektrik olmadan ben kendi köyüm Şenköy’e elektriğin gelmesini sağlamıştım. Şimdi ise daha iyi imkanlar mevcut. Çünkü çağ atlanmıştır. Buda ANAVATAN Partisi tarafından gerçekleştirilmiştir. Dolayısıyla Şenköy’e yeniden çağ atlatacak büyük hizmetleri yapmak amacıyla Şenköy Belediye Başkanlığına talibim.
İnanınız ki, Ben halkımı çok düşünen biri olarak Belediyenin hizmetlerini halka sunmak ve herkese eşit şekilde götürmek düşüncesiyle siyaseti her zaman için barşçıl, ve insanlar arasındaki saygı ve sevgi ortamını pekiştirmek amacıyla, halkıma hizmet etmek amacıyla yaptım ve yapmaya devam ediyorum. Ban Şenköy halkımdan istediğim, Birbirlerini sevsinler, birbirlerinin kalbini kırmasınlar. Amacım; “Halkıma hizmeti sunarken bu hizmetten herkesi faydalandırmak ve insanlar arasındaki kırgınlıklrı giderererk birbirlerini sevdirmektir. Öte yandan daha önce gerçekleşmesini sağladığım Şenköy Çok Amaçlı Lise, yine civar ilçelerde bile ortaokul yok iken ben Şenköy’de ortaokul’u açtırdım. Bizim bu okulumuzdan mezun olmuş Tekirdağ Üniversitesi Rektörü; Nizmettin Şenköylü, GATA’da Kıdemli Albay Faysal Gök ve daha bir çok daire amiri konumundadır. Herkesi bilirki Muhtar Mehmet Yenigün Şanköy’de işsizlik oranını sıfıra indirmiştir.
1979 Yılı’nda Şenköy Köyümüze elektrik akımını sağlamak için dönemin Başbakanı Bülent Ecevit ile Dönemin Anamuhalefet Partisi Başkanı Süleyman Demirel’i birbirleri ile yarıştırarak köyümüze enerji nakil hattının yapılmasını sağladım. O tarihte bana Karadeniz Bölgesi’nden 480 mektup gönderilmiştir. Bu mektuplara cevap göndermek için de zarfların içinde pul da vardı. Bu mektuplar aracılığı ile ve gazeteciler köyümüze gelip beni şahsen ziyaret ederek bana Ecevit’mi Demirl’mi haklı diye sormuşlardı. Bu şekilde ülkede bütün dikkatleri Şenköy’e çekmiştim.
1978’de Merhum ECEVİT’in Başbakan olduğu dönemde Türkiye Genelinde yapılacak olan ara seçim için Süleyman Demirel Mardin-Siirt Seyahatinde Şenköy’den geçeceği sırada köy halkı ile birlikte karşıladık ve köyümüzn sorunlarını dile getirdim.
Bu şekilde ülke genelinde basının gündemine gelmiş ve büyük ses getirmiştik. Bundan sonra da Süleyman Demirel’İn Başbakan olmasından hemen ilk ay sonrasında, Beni arayarak Enerji Bakanı Sn. Esat Kıratlıoğlunu bizzat köye gönderdi ve Mardin, Şanlıurfa, Diyarbakır, Elazığ, Adana dan olmak üzere 8 ekip göndererek elektirik nakil hattını çektirdi.
Bu örnek çalışmamızın çok daha büyüyüğünü Belediye Başkanı seçilirsem gerçekleştireceğim herkes tarafından bilinmektedir. ANAVATAN Partisi Genel Sekreteri Sn. Muharrem Doağn’ın desteğini alarak Beldemize en büyük hizmetleri yaparken yurt içerisinde ve yurt dışında ki dostlarımdan da beldemize büyük istihdam alanlarının açılması için yatırım yapmalarını sağlayacağım. Bu şekilde de hem Şenköylü gençlerimiz hemde civar ilçelerimizin gençlerimize iş alanları açtırmış olacağım. Dolayısıyla hem Beldemizin ekonomik ve sosyal, kültürel yöndengelişmesini de sağlamış olacağız. Yine Beldemize bir Meslek Yüksek Okulunun kazandırılması için her türlü çalışmanın gayret i içerisinde olacağım.” dedi.

http://www.yenises.com.tr/haber_detay.asp?hid=1481
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum