26 Ocak 2009

Lise öğrencilerine yardım

Kızıltepe Lisesinde maddi durumu kötü olan öğrencilere yönelik yapılan yardım çalışmaları devam ediyor.

Kızıltepe Lisesinde maddi durumu kötü olan öğrencilere yönelik yapılan yardım çalışmaları devam ediyor.

Sene başından itibaren Kızıltepe Lisesinde İdare Rehberlik Servisi ve öğretmenlerin işbirliği içerisinde okulda okuyan maddi durumu kötü öğrencilerinin tespit edilmesinden sonra bu öğrencilere maddi yardım yapılması için çalışmalar başlatıldı. Bu öğrencilere sağlıklı bir şekilde okuyabilmeleri için yapılan çalışmalar sonucunda Kızıltepe Lisesinde okuyan 250 öğrenciye Kaymakamlık bünyesinde bulunan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından giyim yardımı almak üzere öğrenci başına 50 TL’lik giyim yardım çeki verildi.

Kızıltepe Lisesi Okul Müdürü Vedat Korkmaz, yine bu doğrultuda Ankara Karayolları Genel Müdürlüğü personeli gönüllü olarak kendi aralarında topladıkları 5 koli giyim eşyasını okullarına gönderdiklerini söyledi. Korkmaz, “Okulumuz Rehber Ve Psikolojik Danışmanı Abdurezzak İlhan’ın görüşmeleri sonucunda İstanbul’da bulunan Ziylan ayakkabıcılık öğrencilerimize 135 çift bot ve ayakkabı göndermiştir. Bu ayakkabı ve giysiler titiz bir şekilde öğrencilerimize dağıtılmıştır. Bu tür çalışmalarım devam etmektedir.”dedi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum