4 Şubat 2009

MİLLİ EĞİTİMDE İNŞAATLARA SIKI DENETİM

http://www.habermardin.com/haber_uploads/1135_maxi.JPG

Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okul inşaatlarını sıkı bir denetim altına aldı.İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, inşaat ve onarımları yapım aşamasında denetim altında tutarak aksaklıkları inşaat süreci içinde giderdiklerini söyledi.

Eğitim alanındaki yatırımları değerlendiren Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal 2008 yılının eğitimde hamle yılı ilan ettiklerini belirterek, İl Özel İdaresi ve Milli Eğitim Bakanlığı bütçesinden yeni okul yatırımları, bakım ve onarımları için toplam 42 milyon 355 bin liralık harcama yapıldığını söyledi.

Mardin’de yeni okul inşaatlarının yanı sıra ek bina yapımlarının da gerçekleştirildiğine

Dikkat çeken Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, “Çürük ve usulüne uygun olmayan okul inşaatlarına zamanında müdahale ediyoruz. Öğrencilerimiz artık çatlak ve dökülen duvar sıvaları altında eğitim ve öğretim görmeyeceklerdir. Yüksek medeniyet seviyesine uygun ortam ve sınıflarda eğitim-öğretimlerini sürdüreceklerdir. Bu nedenle Çağdaş yaşam standartlarına uygun, kentsel kalkınma ve gelişme ile uyumlu bir anlayışla çalışmalarımıza hız verdik. Eğitim-Öğretim yatırımlarımız 2009 yılı içinde de devam edecektir. Mardin’de ki derslik ihtiyacını, yaptığımız okul ve dersliklerle asgari seviye ye indirmeyi amaçlıyoruz” dedi

Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal, son yıllarda Mardin de eğitim alanında önemli hamlelerin atıldığını ve devlet Millet işbirliğinin de harekete geçirildiğini ifade etti. Dal “Mardin’de 42 milyon 355 bin liralık eğitim hamlesi yapıldı. Sadece 2008 yatırım programına İlköğretimde 374 yeni derslik, 63 adet köy Lojmanı, İl genelinde 80 okulun onarım ve bakımı gerçekleştirildi. 5 adet 100 öğrencilik okul öncesi anaokulu, Ortaöğretimde ise 48 derslik Genel Lise, 24 derslik çok programlı ve Meslek Liseleri, 13 tane bağımsız anaokulu yapımı gerçekleşti” şeklinde konuştu

Milli Eğitim Müdürü Hasan Dal il genelinde, 661İlköğretim, 52 orta öğretim 52 olmak üzere 726 okul bulunduğunu sözlerine ekledi. Dal, İlk ve orta öğretimde toplam190 bin 113 öğrencinin eğitimlerini sürdürdüğünü söyledi

www.habermardin.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum