11 Mart 2009

Cezalarını bilgisayar öğrenerek geçirecekler

Nusaybin ilçesinde işledikleri bir suçtan dolayı ceza alan 3 genç, cezaevine gönderilmek yerine kalorifer ateşçiliği ve bilgisayar kursuna katılma cezasına çarptırıldı.
http://resimler.haberler.com/haber/787/cezalarini-mesleki-egitim-alarak-cekiyorlar_o.jpg
Nusaybin Asliye Ceza Mahkemesi tarafından, Ceza Muhakemesi Kanunu'nun 231'inci maddesinin 8'inci fıkrasının (c) bendi gereğince haklarında "meslek veya sanat sahibi olmalarını sağlamak amacıyla 6 ay süreyle bir eğitim programına devam etmelerine" karar verilen; A.D., M.A. ve M.S.T. Nusaybin Milli Eğitim Müdürlüğü Mesleki Eğitim Merkezi'nde açılan kalorifer ateşçiliği kursunu başarı ile bitirdi. 3 mahkum geriye kalan cezalarını çekmek için bilgisayar kurslarına katılacak.

Mardin Denetimli Serbestlik ve Yardım Merkezi Şube Müdürü Yavuz Kaya, amaçlarının suç işleyen ve pişman olan gençlerin topluma kazandırmak olduğunu söyledi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum