4 Mart 2009

Halk Merkezi Bin Kişiye Ağır İş Makinesi Kullanma Kursu Verecek

Mardin Valiliği İl Özel İdaresi ile Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü işbirliğiyle iş makinesi kullanma kursu açılacak. 2 ay sürecek kayıtlar sonunda bin kişiye 15 gün süre ile iş makinesi kullanma kursu verilecek.
http://www.mardinnethaber.com/userfiles/image/2007/08/halk%20e%C4%9Ft.jpg
Mardin Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şeyhmus Sümer, Ilısu Barajı yapımında ağış iş makinesi kullanacak personele duyulan ihtiyaç üzerine bin kişiye bu konuda kurs verileceğini söyledi.

İl Özel İdaresi işbirliğiyle gerçekleştirilecek iş makinesi kullanma kursu için kayıtların iki ay devam edeceğini ifade eden Sümer, kayıtların ardından müracaat edecek bin kişiye, dozer, greyder, loder, silindir, ekskavatör, vinç gibi ağır iş makinelerinin kullanımı konusunda 15 gün eğitim verileceğini belirtti. Sümer, "Ilısu Barajı yapımında çalışacak iş makinesi operatör ihtiyacını karşılamak için, İl Özel İdaresi işbirliğiyle eğitim kursu açacağız. Kayıtlarımız önümüzdeki günlerde başlayacak. İki ay devam edecek kayıtların ardından bin kişiye iş makinesi kullanımı konusunda bu konuda uzman kişiler tarafından eğitim vereceğiz. Eğitim sonunda yapılacak sınavda başarı gösteren operatör adaylarına belge verilecek" dedi.
www.mardinnethaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum