20 Mart 2009

Teniste şampiyonları Mardin'i Aksaray'da temsil edecek

Mardin'de ilköğretim öğrencileri arasında yapılan 'Yıldız Erkekler Masa Tenisi' müsabakalarında birinci olan Midyat Atatürk İlköğretim Okulu öğrencileri 23-26 Mart tarihleri arasında Aksaray'da yarışacak.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifetenis.jpg
Mardin'de ilköğretim öğrencileri arasında yapılan 'Yıldız Erkekler Masa Tenisi' müsabakalarında birinci olan Midyat Atatürk İlköğretim Okulu öğrencileri 23-26 Mart tarihleri arasında Aksaray'da yarışacak.
Beden eğitimi öğretmeni Cevher Ekinci'nin büyük motivasyonu sayesinde başardıklarını belirten öğrenciler, aynı başarıyı Türkiye genelinde yapılacak yarışmalarda da göstereceklerini söylediler.

Atatürk İlköğretim Okulu Müdürü Selim Çelebi, "Öğrencilerimizin il genelinde birincilik elde etmesi bizi çok sevindirdi. Temennimiz aynı azmi ve başarıyı Türkiye geneli yapılan müsabakalarda da göstermeleridir. Beden eğitimi öğretmeninin yakın ilgisi ve verdiği taktikler sonunda öğrencilerimizin daha çok başarılı olacağına inanıyoruz." dedi.

Önümüzdeki günlerde Aksaray'a gidecek öğrencilerin bütün masrafları Midyat Kaymakamlığı ve okul aile birliği tarafından karşılanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum