10 Nisan 2009

35 yıl sigara içti, şimdi sigaraya karşı savaş açtı

35 yıl sigara içtikten sonra 2 yıl önce bırakan Mardinli Seyfettin Gündüz, sigaraya karşı savaş açtı.
http://www.mardinlife.com/haberler/resimler/mardinlifecigara.jpg
35 yıl sigara içtikten sonra 2 yıl önce bırakan Mardinli Seyfettin Gündüz, sigaraya karşı savaş açtı.

Eline aldığı broşürle sigara içen vatandaşları zararları hakkında uyarıda bulunan Seyfettin Gündüz, 35 yıl boyunca aralıksız sigara içtiğini belirterek, sigaranın hem maddi hem de manevi açıdan büyük zararı olduğunu söyledi.

Sigara içtiği süre boyunca hasta olduğunu ifade eden Gündüz, "2 yıl önce sigarayı bırakma kararı aldım. Çok şükür bıraktığım günden beri sağlığım düzeldi. Maddi açıdan da rahatladım. Çünkü sigaraya verdiğim para ile çoluk çocuğumun rızkını yiyordum. Şimdi ise tek amacım var. Sigara içen vatandaşlara, sigaranın zararları hakkında bilgi veriyorum ve onları sigarayı bırakmaları konusunda uyarıyorum. Uyarmaya da devam edeceğim." dedi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum