5 Nisan 2009

Bir Yılda 50 Kilo Verdi

Kızıltepe ilçesinde 22 yaşındaki Cuma Özbayrak, girdiği sıkı rejim sonucunda bir yıl içinde yaklaşık 50 kilo zayıfladı ve 170 kiloya indi.
http://resimler.haberler.com/haber/513/220-kilololuk-genc-bir-yilda-50-kilo-zayiflayarak_o.jpg
Kızıltepe ilçesinde 22 yaşındaki Cuma Özbayrak, girdiği sıkı rejim sonucunda bir yıl içinde yaklaşık 50 kilo zayıfladı ve 170 kiloya indi. Morali yerine gelen Özbayrak kendine 50 kilo daha zayıflamayı hedef seçti.

Aşırı kilodan dolayı nefes alamaz duruma gelen Özbayrak, zayıflamak için kaymakamlıktan yardım talebinde bulundu. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından kendisine tedavi desteği sağlanınca, azmini de ortaya koyarak zayıflamaya başladı. Kendini eve hapsederek ve yemeğini kısarak zayıflamaya başladığını söyleyen Özbayrak, "Eskiye göre daha iyi durumdayım. Eskiden 5 kişilik ekmeği bir oturuşta yerdim, şimdi ise nefsime hâkim oluyorum ve daha az yemek yiyorum, bunun faydasını da gördüm" dedi.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum