10 Nisan 2009

Derik'te Temiz Çevre ve Sağlıklı Toplum Kampanyası

Derik ilçesindeki Kocatepe Köyü İlköğretim Okulu temiz çevre ve sağlıklı toplum kampanyası başlattı.



Derik ilçesindeki Kocatepe Köyü İlköğretim Okulu temiz çevre ve sağlıklı toplum kampanyası başlattı.

İlköğretim öğrencileri, kampanyaya köylerinde çöpleri toplayarak başladı. Kampanyaya Derik İlçe Milli Eğitim Müdürü Sedat Önel, Şube Müdürü Tansel Akkız ve köy muhtarı da destek verdi.

Kampanyayı organize eden Kocatepe Köyü İlköğretim Okulu Müdiresi Kamer Korkmaz, "Kampanyayı öğrencilerimize temizlik bilincini kazandırmak için düzenledik. Bizim gayemiz öğrencilerimize sağlıklı yaşamanın nasıl olacağını kavratmak. Öğrencilerimize köydeki çöplerin nasıl oluştuğunu anlamalarını ve çevremizin çöpleri toplayarak değil hiç çöp atmayarak temiz olacağını anlatmak istedik. Bu kampanyamıza köyümüze kadar gelerek destek olan İlçe Milli Eğitim müdürümüze ve şube müdürümüze teşekkür ediyoruz." diye konuştu.
www.mardinlife.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi kutucuğundan Adı/Url 'yi seçerek, isminizi ve dilerseniz mail veya site adresinizi yazıp yorumunuzu gönderin. Yorumunuz Editör onayından geçerse yayınlanacaktır. Küfür, Hakaret, İftira ve SİYASİ içerikli yorumlar ve Adı Soyadı belirtilmeyen yorumlar yayınlanmıyacaktır. Surgucum